Gaan jullie alleen naar het bos?

Discussie in 'De lounge' gestart door natjes, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ga jij alleen naar het bos?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

Zeg nooit nooit!

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ja hoor regelmatig.

Voor de mensen die zeggen "er gebeuren te veel enge dingen op afgelegen plekken" etc de meeste enge dingen gebeuren juist in de bebouwde kom.

Ik weiger mezelf te beperken in waar ik heen wil als ik lekker een middagje het bos in wil dan ga ik een middag het bos in.

3. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Tuurlijk doe ik dat. Toen we nog een hond hadden elke dag.
    Dit was natuurlijk wel overdag. Ik zou dan ook niet in de schemer in het bos gaan wandelen.

Er kan ook genoeg gebeuren als ik even op vrijdag avond het dorp in fiets om te winkelen. Hoef je echt niet voor in een bos te zijn.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Tellen honden en kinderen mee dan?

Dat noem ik niet alleen.

Nee, ik ga niet alleen naar het bos.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Uuh, ja hoor waarom niet?
    Alhoewel ... Ik zit dan op mijn paard. Dat is ook niet echt alleen hè.

6. zogelukkig

Nee.:D

Alleen is alleen.

7. zogelukkig

#67 zogelukkig, 27 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2013
    Volgens mij moet de vraag zijn:
    "Durf jij zonder je man naar het bos?"

Mijn antwoord daarop is nee. Om dezelfde reden als Arevinol; vindt het ook niet gezellig alleen, bovendien heb ik die honden en kind nu eenmaal.

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, zonder mijn vriend durf ik wel naar t bos ;)
    Maar helemaal alleen heb ik dr niets te zoeken. Zou t wel durven, maar doe t nooit. Ik ga wel eens met mijn dochter. Maar zodra t begint te schemeren voel ik me er niet meer zo prettig.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ga ook heel vaak met de jongste naar het bos als de oudste naar school is.
    Ik hou van het bos, vooral omdat het een beetje griezelig is.

Er is 1 bos die ik nog wel een keer zou willen bezoeken, maar absoluut niet alleen! Het Hoia Baciu forest in Roemenië.

10. zogelukkig

Ik ga ook graag naar het bos.
    Maar dan wel in het weekend, want voor echt bos moeten wij een eindje rijden en ik heb geen auto.

Mijn man en ik zijn eens verdwaald in een Ardeens bos. Totdat het ging schemeren en we vlakbij wilde zwijnen waren met jongen ...:$
    Na een paar uur waren we eruit en hebben we aangebeld bij het eerste het beste huis. Die man des huizes heeft een uur moeten rijden om onze auto terug te vinden, wat een avontuur was dat! Achteraf kunnen we er wel om lachen, maar we hadden te weinig water bij ons, geen gepaste kleding en schoeisel en geen telefoon, kompas of kaart ...
    Echt heel ervaren wandelaars waren wij (studenten, not!:D).

11. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik ben opgegroeid aan het bos dus ja...ik kwam wel alleen in het bos of met de hond. Als het donker was niet meer.

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.929
    5.240
    113
    Home
    nee, niet alleen
    en niet omdat ik niet durf maar omdat ik het niet leuk vind in mijn eentje

13. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    overdag met de hond wel, maar als het donker is of het is heel stil (dus geen andere mensen met honden/kinderen etc) dan ga ik liever niet alleen

14. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik ga ALTIJD alleen naar het bos. Sterker nog, ik woon aan de rand van het bos en ik moet mijn honden uitlaten. Of het nu 's Ochtends om 5:30 uur is (dan aan de bosrand) of in de avondschemer.

Ik ben niet bang in het bos, daar is namelijk niemand. Het ergste wat ik tegen kan komen is een Wild Zwijn, maar die steken gewoon over en kijken niet eens naar me. Ze zijn minder eng dan men zegt.

Wat ik veel enger vind.... de stad! Mensen kunnen je kwaad doen... die zijn echt enger.

15. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Denken jullie er nooit eens aan als jullie in het bos lopen dat je bijv. ineens een persoon ziet hangen aan een boom? Dat denk ik nl. wel eens als ik in het bos loop...:)
    Iemand die zichzelf heeft opgehangen bedoel ik.
    Dat is hier wel eens gebeurd.

Ik kan mezelf ook altijd zo lekker opdraaien dat ik voetstappen hoor of dat ik iemand naar me zie kijken ofzo:p
    Ik ga dan ook liever niet alleen door het bos...

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha nee dat denk ik niet. Maar ben dan ook niet echt bang voor lijken doden enzovoort.:p

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ook niet...niet bang, dus alleen

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

overdag geen punt. Al ben ik meestal niet alleen, kinderen mee en/of man of vriendin met kinderen.

19. pipootje

pipootje Niet meer actief

alleen midden op de dag, met goed licht(zonder bewolking)
    dus dat je alles goed kan zien,
    maar anders niet,
    en 'savonds dan schijt k al 7kleuren als ik erlangs zou fietsen BBBRRRRR

20. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Als ik naar het bos wil, moet ik zeker een uur rijden. Dus nee, om dat in mijn eentje te doen, vind ik niet gezellig.
    Kan me wel voorstellen, als je vlakbij een bos woont, dat je dan makkelijk even alleen gaat wandelen of zoals sommige zeggen, de hond uitlaten. Dan zou ik het denk ik ook wel doen.

Deel Deze Pagina