niet helemaal alleen heb twee grote honden en met hen ga ik wel alleen. (dan durft niemand wat te doen )
Ook wij hebben achter ons huis een groot bos/recreatiegebied. Ik ga bijna iedere dag met de hond en soms gewoon alleen een stuk wandelen. Heerlijk!
Ik heb een tijd terug alleen met mijn dochter een stuk in het bos gewandeld, gezellig...in die tijd zag ze wel eens mensen (geesten?) die ik niet zag. Maar goed wij wandelen, gezellig keuvelen... totdat ze zegt...mama volgens mij zie ik een meneer achter de boom staan. Mijn reactie: Kom mama heeft zin om te rennen!!!!! Ben met een enorme draf kind aan de arm het bos uit gegaan. Helemaal buiten adem kwamen we weer terug..... Of er nou werkelijk een man zat geen idee, ik zag hem niet. Ik ga dus niet weer alleen....
Ik vind er alleen niets aan maar ik ben wel eens geweest. Als ik een kleine had ga ik het zeker doen maar idd niet te ver want ik wil niet verdwalen!
Af en toe als het schemert dan hoor ik wel eens vanalles ja. Maar dat zijn dan dieren. En hier is al eens politie geweest om te zoeken in ons bos, maar daar denk ik verder niet bij na. Als ik alleen door de stad loop en het wordt wat donker dan ga ik wel vanalles in mijn hoofd halen. Heb echt een hekel aan de stad, zou daar nog niet dood gevonden willen worden!
Haha, ik mag toch wel even lachen? Echt een snelle reactie en zodanig goed ingepakt dat je kind er niet bang door is geworden neem ik aan. Ik zou echt zo bleud gaan staan kijken of het waar is... ben op dat punt soms te weinig bang aangelegd. Beter rennen voor niets dan het niet doen en het loopt idd fout af.
Ja hoor ik ga regelmatig het bos in. Ik ben sowieso helemaal niet bang aangelegd. Ik stap ook rustig om 4 uur 's nachts alleen op de fiets als ik uit ben geweest ofzo. Afgelopen nacht moest ik ook 8 km fietsen nadat ik in egmond uit was geweest. Dan spreek ik wel met mijn vriendin af dat ik onderweg een paar keer whatsapp dan weet ze dat er niets gebeurt is ofzo want het is best een verlaten weg die ik moet fietsen.
Wij wonen nog geen 5 min van het bos af HEERLIJK, er zijn meedere honden losloopgebieden daar komen we dus heel vaak, deze zijn omheind dus hekje door en je kan helemaal het bos in doen we ook vaak. Alleen het stikt er rond bepaalde tijden van de zwijnen en herten geen punt als ze geen jonkies hebben of zelf enorm jong nog zijn want dan durf ik het met de honden niet aan. Ook kom ik in een bepaald stuk liever niet, hier lopen schotse hooglanders en sommige daarvan hebben het niet op honden denk ik want ben vorig jaar 2 keer achterna gezeten, weet nu waar ze zitten en als de honden meezijn (eigenlijk altijd) kom ik er niet.
Nee ik ga nooit alleen met onze hond wandelen in het bos, ben ik veel te scheiterig voor Vroeger ging ik wel alleen te paard uren door het bos zwerven, ben ik sneller dat vind ik dan weer stukken minder eng. Maar dat komt ook wel omdat het totaal verschillende gedeeltes bos zijn. Bos waar we met de hond lopen ligt heel erg afgelegen en komen bijna geen mensen. En het bos waar ik dan altijd op buitenrit ging was mega toeristisch, kwam altijd genoeg mensen tegen.
Ja, soms ga ik naar het bos met de hond wandelen, maar niet vaak, want we wonen er niet zo dichtbij. Als kind en tiener woonde ik vlak bij een bos en ook daar ging ik nog wel eens alleen heen, soms nam ik dan ook de hond mee, soms niet.
Wij wonen er praktisch naast en ik ben veel in het bos te vinden. Als ik 's avonds ga hardlopen in het bos neem ik vaak wel de hond mee. Als het schemerig is voel ik me daar wel beter bij. Overdag vind ik alleen geen probleem.