Mijn vriend heeft 1x in de twee weken vrij op donderdag, ik elke week op donderdag. Dus als het effe kan plan ik de afspraak op een dag dat hij vrij heeft, zo niet ja dan is het jammer. Maar probeer m zoveel mogelijk mee te nemen, is toch iets wat je samen deelt. Mijn moeder en mijn vriendin willen allebei ook een keer mee, dus moet ik nog ff kijken wanneer dat kan haha...
mijn vriend ging bij mn vorige zwangerschap elke keer mee omdat dat 's avonds kon, nu zijn we verhuisd en zitten er bij een andere vk die alleen van 11.00 tot 16.00 uur spreekuur houdt dus dat is gezien reistijd van vriendlief zijn werk niet te regelen.. met de echo's gaat hij wel altijd mee!
Mijn vriend is 3 x mee geweest naar vk. Eerste afspraak, 1x met controle en met 36 wkn dat we de liggingsecho kregen. Verder altijd alleen naar controles. Stond altijd zo weer buiten. Echo's is hij 1x niet mee geweest, toen ik een keer mocht terug komen omdat de dvd niet gelukt was. Toen kwam m'n moeder mee. Alle andere echo's was hij natuurlijk bij.
Mijn vriend gaat altijd mee. Ik zeg weleens dat ik ook wel alleen wil gaan als dat beter uitkomt maar hij wil persé mee!
Wij zijn iedere keer samen gegaan. Maar dat komt wel door de omstandigheden, mijn vriend zit momenteel thuis (begint volgende week weer). Dus het kwam wat dat betreft goed uit. Anders was ik vast een aantal keer alleen geweest. Vond het wel heel fijn dat we alles samen hebben kunnen doen, daardoor is hij toch wat meer betrokken bij de zwangerschap.
Ik lees nu trouwens je opmerking over "betrokken zijn". Zie dat ik het zelf ook geschreven heb Bedoel niet dat andere mannen minder betrokken zijn. Maar mijn vriend leest bijvoorbeeld niks over de zwangerschap/bevalling, dus door de bezoekjes bij de vk krijgt hij toch veel info mee die hij anders niet mee zou krijgen. Hij is ook mee geweest naar drie infoavonden.
Ik ga altijd alleen. Behalve met de echo's, dan gaat mijn vriend wel mee. Controles zijn zo kort; vind het zonde als hij daar vrij voor zou moeten nemen.
Mijn man gaat altijd mee. Deed hij bij onze dochter en nu weer. Ik.vind t erg fijn dat hij erbij is, t is ook zijn kindje.
bij mijn vorige zwangerschap gin ik alleen naar de controles en ging man mee naar de echo's. nu krijg ik zoveel echo's dat mijn man daar echt geen vrij voor gaat pakken. nu dus de 1e 2 meegeweest en bij de nekplooimetin en de 20w echo. zaterda samen 3d echo en mss soms nog eens naar groeiecho. moeder gaat verder elke keer mee, want die krijgt er geen genoeg van haha
mijn vriend gaat tot nu toe altijd mee. bij vk kan geen echo's maken dus daarvoor naar het zh, is 10 min verderop en vk in het dorp. mijn vriend werkt ook in het dorp en zijn baas is heel stellig, elke afspraak moet hij heen wel grappig. En hij vind het zelf ook leuk. Dus gaan tot nu toe elke keer saampjes. Bij mijn moeder was het anders. Die is bij alle drie de kids alleen gegaan. mijn vader had er niet zoveel behoefte aan. De vk zei bijna aan het eind van de zwangerschappen "u bent toch getrouwd? misschien is het leuk dat ik uw man dan nog eens zie voordat de kleine geboren is" haha vond het echt een bak. Maar dat is bij iedereen anders. Ik denk dat bij de 2e mn vriend veel minder mee zal gaan, ook omdat hij het dan allemaal al eens heeft meegemaakt.
Was bij ons net zo. Moet hij nu echt elke keer mee voor zo'n kort bezoekje. Vind ik echt niet nodig hoor!! Alleen echo's en verder ging hij niet mee.
Tot nu toe is mijn man altijd meegegaan. Hij wil het zelf. Ik heb al vaak gezegd dat ik het niet erg vind om alleen te gaan, maar hij moet en zal mee. Haha, de schat!
M'n vriend ging altijd mee, tot nu toe 2x niet meegeweest, vandaag had ik afspraak en hij kon niet mee, blijkt dat vandaag ook laatste x bezoek bij praktijk was.... Eindelijk!
Mijn vriend is nooit meegeweest. Niet bij de intake, niet bij de controles, niet bij de echo's. Dat heb ik één keer heel vervelend gevonden, nl bij de nekplooimeting van de eerste. Maar voor de rest had ik me er helemaal bij neergelegd dat hij niet mee wilde. Ik heb er alleen wel op gestaan dat hij meeging naar de voorlichtingsavond over bevallen, bij de vk's. Hij heeft het trouwens supergoed gedaan als begeleider van m'n bevallingen. En hij is een wereldpapa. Alleen het hele zwangerschapsproces kon hem niet zo heel erg boeien. Tja, iedereen heeft zo z'n makkes...
Mijn vriend gaat altijd mee naar de vk. Hij stelt vaak ook zinnigere vragen dan ik Zelfs bij de GTT, waarbij we 2 uur in de hal van het ziekenhuis hebben zitten wachten, was hij erbij, vond ik wel heel gezellig. Alleen bij de 2e groei-echo kon hij zijn werkrooster niet aanpassen, hij baalde daar wel heel erg van. Ik zou hem zelf niet dwingen, heb in het begin gezegd dat hij echt niet verplicht is om mee te gaan naar de vk, maar hij wil het zelf. en ik ben er heel blij mee.
met de eerst af en toe ging manlief mee, vind het dikke onzin als hij ook steeds vrij zou moeten nemen om mee te gaan.
Mijn man is tot nu toe elke keer meegegaan naar de Vk. Ik vind het zo fijn dat hij er bij is en hij vindt het geweldig, hoe eerst zo een klein stipje nu een heel mensje is