Gaan jullie carnaval vieren?

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vind het echt een vreselijk feest..... en ik ben toch ook brabander.
    Ik vlucht het liefste weg uit de provincie.

2. Ja hiero nog een carnavalvierder!

We gaan allemaal als Jack Sparrow, helaas zijn de mannenniet zo knap.......... maar aan het einde van de avond zien we dat toch niet meer hihiihhihi

Maar euh, Limburgs carnaval, nee dank je wel!

Toch heel anders! Dan in Brabant. Ze zijn wel erg mooi geschmienkt!

3. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ja ik ga mee! alleen niet feeste en hossen hahaha

maar mijn tante loopt mee in de parade en dat vind ik prachtig... lekker met mijn mega paraplu langs de weg staan en snoep vangen! :) :)

o nee das gemeen :evil:

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Verschrikkelijk al die gekke lui.

5. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Als ik niet met een dikke buik had gelopen had ik wel uitbundig carnaval gevierd :D .Word dit jaar alleen de optocht kijken met onze dochter.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb echt een hekel aan carnaval... Als klein meisje al...
    Ik weigerde om verkleed naar school te gaan! :)

7. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Vroeger elke avond met carnaval op stap en aan het einde van de rit natuurlijk zwak ziek en misselijk. Maar tegenwoordig vind ik 1 of 2 avondjes wel genoeg. Het moet wel gezellig blijven!

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik heb er ook niet echt wat mee.
    Vind het leuk als de kids op school verkleed komen en er wat leuks gedaan wordt. Optocht ook nog wel, maar het echte vieren, niks voor mij.

9. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Wij hadden voor volgend weekend een weekendje weg gepland. We hebben een leuk hotel bij Bergen op Zoom gevonden en die geboekt. Nu kwam ik er dus achter dat het carnaval is dan. Of wordt dat nog niet in het weekend gevierd?
    Hahahaha, het was eigenlijk niet eens onze bedoeling, maar erg vinden we het ook niet.

10. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    wij gaan ook.

vandaag carnaval in het buurthuis, vanmiddag kindercarnaval, vanavond voor ons.

volgende week gaan we zaterdagavond. is de gezelligste avond.

en de optochten, natuurlijk ook.

ben benieuwd wat dimphy er van vindt.

mijn schoonfamilie zijn fanatieke carnavalisten, zo ben ik er ingerold.
    dit jaar geen prins of prinses uit de familie. :(

voor degene die ook gaan, ALAAF ALAAF ALAAF! :p

11. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    Jaaaaa zeker weten van wel. Ik woon in Noord-Brabant en zit bij de carnavalsvereniging dus ik ga zeker wel feesten. Heb er ook kei veeeel zin in. Zal alleen niet drinken moet in die tijd mijn ongi krijgen en als het raak zou zijn mag ik natuurlijk geen alcohol en ik hou daar toch een beetje rekening mee! Maar niet getreurt zonder alcohol kan ik net zoveel plezier hebben!

12. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Ook al ben ik een brabander en me ouders hebben het wel graag gevierd..
    ik vind het van kinds af aan een overdreven opgeblazen verschrikkelijk iets..

Voor diegene die het wel 'leuk' vinden...veel plezier!

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zou heeeeeel graag willen... maar helaas! Dit jaar moet ik overslaan! Ik ga misschien 1 avondje even naar de carnavalsvereniging als mijn conditie dat toe laat!

Ik ben echt een carnavalist! Hihi! Een echte limburger! :)

14. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben ook een echte Brabantse, maar de laatste paar jaar is de lol voor ons er een beetje af. Word niet goed van al die stampvolle zaaltjes met zweet, bier en allerlei andere luchten door elkaar heen, haha :D
    heb toch wel jaren met veul schik carnaval gevierd hoor, maar de laatste jaren waws de zin even wat minder.
    En dit jaar komt het net zo uit dat we dan op huwelijksreis zijn, dus dat vinden we helemaal niet erg! :p
    Ik wou zeggen: "wij drinken toch wel een pintje daar onder de zon!", maar die vlieger gaat voor mij dus niet op, hihi... Geef niks! :p

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sinds een paar jaar vier ik geen carnaval meer.. ik ben een echte Oeteldonks Durske maar het kost zoveeel geld. Ik zat bij een carnavalsvereniging, speelde klarinet, en heb zo heeel mijn leven carnaval gevierd. Altijd erg leuk!
    Onze kleding: Boerenkiel

Niet doen in Oeteldonk: Allaaf en te veel polonaises (zo herken je degene die niet uit Oeteldonk komen), ook van de dames afblijven, het is echt niet zo dat de mannen aan alle vrouwen mogen komen (hebben ze wel kroegen voor waar de vrouwen het wel op prijs stellen)

Wel doen in Oeteldonk: Intocht op zondag, erg leuk!! Optocht op maandag en keinderoptocht op dinsdag. Dan natuurlijk de kroegentochten, er zijn er zat te vinden door de stad heen. En heel belangrijk: Knillis op de mert, op zondag om 11 over 2 wordt ie onthuld en op dinsdag (nacht op woensdag) om 11 over 24uur dan wordt ie begraven, door alle Oeteldonkers!

Wij hebben van mijn tante al een oeteldonkse das, een muts en slofjes gehad voor Sam... doe ik lekker op tijdens carnaval!
    Maar vieren, nee dit jaar weer niet, heb het te druk met kolven en met Sam in het ziekenhuis.

16. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Ik ga ook ! Drie volle dagen, tenminste als ik het vol kan houden.......... Zou het voor geen goud willen missen!

17. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Wij gaan dit jaar niet, slaan het een keertje over. Normaal vind ik het echt heel gezellig, ik ben wel dit jaar naar de vrouwenzitting geweest maar die kleine vond niets aan die harde muziek. Dus, weet ik dat ik niets hoef te vieren dit jaar. En ook kan ik niet meer tegen de rook en de drukte.
    Ik denk dat we alleen even naar de optochten gaan kijken, en heel misschien een uurtje naar het pyamabal (dan is het smiddags nooit echt druk) maar het ligt er echt aan hoe ik me voel.
    Volgend jaar lekker met de kleine carnaval vieren!

Deel Deze Pagina