Ik ben zo blij, kan nu zeggen dat de krampjes zo ongeveer voorbij zijn. Eindelijk niet meer toekijken terwijl ze er zo'n pijn van had. Gebruikte orthiflor start en dat hielp goed, maar ze had er nog wel wat last van, maar gelukkig niet meer 2 uur per dag krijsen van de pijn. Maar nu is het echt zo goed als voorbij!Kan het wel van de daken schreeuwen, hoef niet meer machteloos toe te zien dat ze pijn heeft!Gaat de afgelopen week in een keer zo goed! Moest het even kwijt! Moet wel even afkloppen, want je weet maar nooit!
Wat heerlijk voor jullie zeg! Ons mannetje heeft er helaas nog steeds erg veel en vaak last van. En hij is bijna vier maanden oud.
Wat fijn voor je! Hier helaas nog niet,en het gaat denk ik hier ook nog wel even duren,de kleine heeft waarschijnlijk ook reflux.... Ik vind het zo zielig.....
Dankjewel, alle moeders die er nog mee zitten steek je een hart onder de riem. Met 3/4 maanden is het dus echt over, voor alle mama's die soms de moed verliezen... Nogmaals bedankt!
Heerlijk he, hier gaat het ook onwijs goed. Ze had er gelukkig bijna geen last van, maar nu helemaal niet meer
ja ook hier gaat het ineens beter! ben er erg blij mee. nu soms nog savonds een krampje maar niet meer verder overdag... vond het vreselijk om te zien. ik gebruikte sab simplex en gebruik het eigenlijk nog (durf niet te stoppen maar misschien moet ik dit toch maar eens gaan doen) ben er erg goed over te spreken