ik heb gistere een folikelmeting gehad, er was een van 15mm, of mij ei was geweest kon gyne niet zeggen, en heb gistere bloed laten trekken, vandaag mocht ik bellen voor de uitslag, maar het was de assistente vd gyne, en ze zei dat mijn eisprong geweest is, nu vroeg ik me af is 15mm niet te klein om een eventuele bevruchting dus zwangerschap. ik heb wel al dagen menstruatie pijnen.
Hé Belgischemama, Ik heb het maandag aan mijn gyn gevraagd en ze zegt dat er zwangerschappen ontstaan met eitjes van 15mm. De kans bij een groter ei (16 mm tot 21 mm) is groter, maar het kan. Kom je nog meekletsen bij ons kletstopic over Clomid gebruiksters? Wees welkom hoor.
dank u voor mijn gerust te stellen kan je even de link geven? ben het mss wat uit het oog verloren, omdat ik niet zo een kletser ben
Als je gisteren een follikel van 15 mm had en je bloed gaf aan dat je eisprong geweest is, dan heb je waarschijnlijk twee follikels gehad waarvan de grootste is gesprongen. Die van 15 mm gaat dan weer krimpen.
hoi hoi belgische mama hoelang is je cyclus ?!?! op welke dag had je je fm?!!? het kan zijn dat ie wle groter is geweest maar dat ie bij fm nog maar 15mm was!! en evengoed kan een eitje van 15mm wel bevrucht worden hor! succes!!!!!
hoi dames jullie berichten geven me al een gerust gevoel. ik ben altijd onregelmatig geweest en nu de 3 laatste cylcussen had ik een mooie cyclus van 28-30 dagen. ik ben gistere geweest voor fm op dag 15 is die gedaan dacht ik. ben laatst 16 juli ongesteld geweest, en zou rond 14 aug terug ongesteld moeten worden. ik heb ook ovulatietesten gedaan en geen enkel positief, ik heb ook tempt gemeten al paar dagen,ik weet dat het niet meer telt omdat je het een ganse maand moet doen, maar is al paar dagen hoog, 36.8;37.3,37.1 en 37 en ik blijf menstruatieachtige krampen hebben