Mijn "schoon" ouders zitten dan in Duitsland en wij gaan daar ook een weekendje naar toe... Lijkt me wel gezellig!
Als de kleine dame nog in mijn buik zit gaan we samen een paasei schilderen op me buik mijn vriend en ik. En gezellig gourmetten savonds, al heeft dat geen reet met pasen te maken..
Ik hoop dat ik dan kan kan genieten van mijn kleine uk en mijn gezinnetje. Ik ben 1e paasdag uitgerekend. We hebben in ieder geval met ouders en schoonouders afgesproken dat we alleen met ons gezinnetje willen zijn. Mijn man heeft het ontzettend druk op zijn werk en kan helaas geen vakantie opnemen. Dus dat lange weekend is heel welkom!!
eerste paasdag eerst naar de kerk, dan hightea-en bij mijn moeder met de hele bups. Nouja, hightea, 't is om 1300, dus meer een lekkere lunch. Dan hopelijk even wandelen buiten, of een spelletje doen. 's avonds nog even soepje eten en dan lekker naar huis. 2e paasdag viert mijn nichtje haar verjaardag, dus dan zijn we daar de hele dag.
vroeger kan ik me nog herinneren als kind dat ik paaseieren ging zoeken, dat er een lekker ontbijt was en een paastak. Dat heeft goede indruk op me gemaakt. Nu Emma er is wil ik dat graag voortzetten. We gaan dus uitgebreid ontbijten, paaseieren zoeken en er staat een paastak. S avonds wil ik graag gourmetten
pasen is toch niet zo bijzonder? Als ik nog had gewerkt had ik mezelf aangeboden om te gaan werken. Ik ben liever vrij met kerst en oud en nieuw
Ik word volgende week vrijdag (Goede Vrijdag) geopereerd, dus ik zal de Pasen helaas in het ziekenhuis doorbrengen...
Dat gaan wij zeker ook doen als de kleine wat ouder is. Leuk man, zo'n verheugd koppie omdat ie een ei gevonden heeft . En die tak hadden wij vroeger inderdaad ook. Dit jaar doen we nog niets, hij is bijna 5 maanden dan.
@ Buffy: Nee klopt maar ik werk altijd met pasen, beide dagen, en het lijkt me wel eens leuk om paaseitjes te verstoppen enzo.. Als ik al die dingen hier lees, gezellig man ! En ik moet 80% van alle feestdagen werken altijd. Ben dit jaar voor het eerst sinds 7 jaar vrij met koninginnedag. (behalve toen ik verlof had bij mijn dochter)
Nee inderdaad, en als je een gezinnetje bent dan ga je de waarde van zulke dagen meer inzien Lekker burgelijk haha.
Hahaha nou ik moet eerlijk zeggen toen ik nog geen kind had, vond ik het ook al vreselijk om vooral met kerst te werken dat zijn gewoon dagen dat je lekker vrij wil zijn. Pasen vind ik zelf niet zo boeiend, misschien volgend jaar dan is hij bijna 3, hij snapt er nu nog geen bal van hahaha
1e paasdag naar mijn mams en dr vriend en de rest van de familie plus aanhang 2e paasdag grote paasbrunch bij mn schoonfamilie! Heeerlijk .. i love burgelijk vind het altijd erg gezellig