Postnatala verstrooidheid...

Discussion in 'Na de bevalling' started by Confidence, Nov 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    Kennen jullie dat?
    Ik heb er behoorlijk last van.

Van de week stond ik ( na vanalles geregeld te hebben, met vroeger eten, kleine verzorgd enz.) bij de fysio. Wat bleek, ik had die dag helemaal geen afspraak. :) Zelfs in mijn agende stond het gewoon goed, maar waarom ik nou op de verkeerde dag daarheen ging???

Of ik schrijf mooi alles op een boodschappenbriefje.
    Omdat ik steeds het gehakt vergeet als ik spagetti wil maken.
    Dus MET briefje naar de winkel om vervolgens thuis te komen en WEER het gehakt te zijn vergeten.;)

Sinds de komst van ons manneke, ben ik erg verstrooid.
    Hebben jullie dat ook?
    Ben wel erg benieuwd naar verstrooide reacties van anderen.

2. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,361
    0
    36
    heel herkenbaar!!!!! maar waarom ook alweer??:D

3. macaaney

macaaney Lid

Feb 6, 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    ooh zo herkenbaar.
    Ik heb een trombosebeen, dus moet elke week mijn INR (stolling) laten controleren.. was een uur te vroeg bij de prikpost.. met de overtuiging dat ik er toch echt om half 9 al moest zijn.
    De week daarna op maandag naar het CB met mijn meisje, ik was er echt van overtuigd dat ik die dag een afspraak had.. was natuurlijk een week later..
    Verder heb ik bij mijn opa en oma thuis de regenhoes van de kinderwagen laten liggen.. ben er al 4 keer op bezoek geweest en iedere keer vergeet ik hem weer..
    en mijn vriend blijft er maar om lachen.. ik schaam me soms echt ervoor!!

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    haha jaaaa :D

belde onlangs een beetje boos naar het consulatiebureau, dat het al 11u was en dat de verpleegkundige gezegd had er om 10u te zijn...
    Zei de dame aan de telefoon;
    "Hmm, ik heb enkel een afspraak staan voor 2 november..."
    Ik;
    "Wel dan?"
    Zij;
    "We zijn vandaag pas 1 november mevrouw..."
    ik;
    :):):)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

heel bekend en logisch..

De kleine heeft al jou omega 3 vetzuren opgebruikt tijdens je zwangerschap en je hersen denken alleennog maar in baby... alles voor de baby.. na een jaar word het beter...nog even post it kopen..

6. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is de afgelopen 2 dagen best onrustig, wil 24/7 op mij liggen, dus probeer hier zo veel mogelijk aan te voldoen.
    Gisteravond was ik ondertussen aardig gebroken dus toch geprobeerd hem in de kinderwagen weg te leggen. (Dit omdat het lekker 'beschut' ligt.) En zowaar hij sliep!
    Vanochtend na de 1e voeding dacht ik dat ga ik nog es proberen.
    Maar na 1 min. begon hij alweer te gillen, terwijl ik net met luier en fles de keuken inliep. Dus ik wil zo snel mogelijk er weer heen.
    Dus ik gooi de fles in de prullebak en leg de luier op het aanrecht..
    Ik had het niet eens door.. pas toen mijn zoon(9) zei, hè wat doet die fles nou in de prullebak?! ging er bij mij een lichtje branden.

Wasverzachter meenemen is mij bij de 3e keer boodschappen doen pas gelukt.
    En wat minder grappig.. ik ben al 2x vergeten het gas uit te draaien na het koken. Gelukkig tot nu toe goed gegaan.
    Ach het gaat wel weer over.

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hier ook heel erg....

dan wil ik wat zeggen en midden in de eerste zin ben ik alweer kwijt wat ik ook alweer wilde zeggen...

8. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    haha, ik ben dus niet de enige.
    Gelukkig en hopen dat het idd over gaat zoals mimi zegt.

Mijn man vindt het ook maar wat grappig.

9. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Hier ok zo een probleempje. Steeds als ik de auto parkeer vergeet ik de hendel in de p te zetten met het gevolg dat als ik uitstap ik er snel weer in moet springen want dan zie ik de auto rollen.

10. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hahaha, ohjeej.... Dat beloofd weinig goeds. Ik had gehoopt dat het na de bevalling juist weer af zou nemen. :p

11. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

Mar 8, 2010
    430
    0
    0
    Ja hoor hier nog 1 die dat herkent...
    Vorige week ging ik met mijn zoontje babyzwemmen werd ik een paar uur daarna gebeld door de rabobank dat mijn portomonee gevonden was bij het zwembad...
    Ik die portomonee gehaald en ging ff naar de winkel...
    vergeet ik dat ding weer in het wagentje... gelukkig kwam ik er bij de auto achter en ik snel terug en t karretje stond er nog gelukkig!!
    Haha maar ik herken het goed zo zijn er nog meer dingen bij mij.... pffff.... hopelijk gaat dat weer over..

12. shirley88

shirley88 Lid

Dec 28, 2006
    99
    0
    0
    nederland
    hihi ik herken het natuurlijk ook..
    en het valt mij ook op dat we alemaal ongeveer een even oude baby hebben...
    het gebeurt mij dus ook zoals de dokter te bellen voor mijn bloeduitslag.. of brood wat in het tosti ijzer zit, en omdat het belletje het niet meer doet, het brood dus verbrand.. of de fles klaar maken en vergeten hoeveel scheppen er in gedaan zijn...
    nou dames succes...:D

13. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    Nou Shirley, die van mij is bijna een half jaar en ik heb het nog steeds, dus houdt je maar vast haha ;)

14. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    Ik heb er ook zo'n last van, maar de ergste was toch wel de nacontrole bij de vk.
    Ik liep al een paar weken van ik moet een afspraak maken, dus toen mika 5 weken was ik gebeld van sorry maar vergat steeds een afspraak te maken. Ik kon gelijk vrijdags terrecht, en nou ja je raad het al, vrijdagmiddag werd ik gebeld waar ik bleef.

Gelukkig zei ze nog eventjes dat ik niet de enigste was met dit probleem ;)
    ik probeer nu maar briefjes te schrijven als ik boodschappen verzin ect.

15. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja ook zo stom.. terwijl het bij mij maar max 5 schepjes zijn.
    Sta ik daar hardop te tellen.. raak ik alsnog de tel kwijt.
    Ik gebruik nu thuis ook de voedingsbakjes/toren.;):)

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    hier niet met schepjes voeding, maar met welke borst hij het laatste dronk :D

17. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    Gister nog erger....
    Bankzaken gedaan online.
    Zit ik op weg in de auto naar mijn werk.
    Bedenk ik opeens: Heb ik wel een bedrag ingevuld bij het betalen van het doopfeest en zo ja, welk bedrag?
    Shit, straks even nakijken.
    Gister nog vergeten,. dus dalijk echt maar even doen, voordat ik dalijk te weinig, of nog erger te veel ;) heb overgemaakt.

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    teveel om op te noemen...

- als je me vraagt om iets te doen of iets door te geven en ik ga eerst wat anders doen dan ben ik het alweer vergeten!

- Ik moest pas iets wegbrengen en moest daar een nieuwe broek vragen dus ik liep daarheen met in mijn hoofd: "broek, broek, broek"
    Daar aangekomen vroeg diegene me meteen hoe het met me ging (ben pas terug op het werk) en toen ik weer terug liep dacht ik opeens "shit, die broek!"

- Kwam laatst ook met de pieper aan mijn broek thuis

- Een dag had mijn man vrij van zijn werk en die dag zou de fysio voor mijn dochtertje komen. Mijn man wilde dat ook wel een keer zien dus ik hem vroeg uit bed gehaald (terwijl hij heel veel werkt en nooit kan uitslapen). De fysio kwam maar niet en hij zegt, ik bel wel... Afspraak was dus een week later! Ik "nee ik heb het meteen genoteerd in mijn agenda toen, kijk maar" en het stond ook gewoon op de goede datum alleen had ik het touwtje daar al tussen gedaan dus had naar de dag gekeken en niet naar de datum"
    Vond mijn man niet heel grappig.. ;)

en nog zóóóóveel voorbeelden. Maak zonder te overdrijven dagelijks van die domme dingen mee.. :(

Helaas vind mijn man het ondertussen al niet meer grappig en ik ook niet meer... Is er iets aan te doen??

19. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    nope, ben bang dat we hopeloos zijn hihihi.
    Ooit gaat het over, maar misschien pas als onze kindjes 18 zijn ;)

20. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    Mijn dochter is al 8 maanden en ik heb het ook nog. Zo erg...ik had laatst boodschappen gedaan en in de rij pakte ik al het statiegeldbonnetje en dacht inleveren inleveren. Ik doe de boodschappen op de band en hup zo weer uit mijn hoofd, vergeten. Dat zijn nog niet van die erge dingen, maar schoonmaken zonder na te denken en het hele rvs fornuis met een schuurspons schoonmaken arghh ik zag ineens al die krassen en dacht huh hoe kan dat nou?? wilde mijn man al de schuld geven, maar ik stond toch echt met dat schuursponsje in mijn hand...regelmatig dingen per ongeluk weggooien, in de koelkast zetten, vergeten, vergeten wat ik aan het doen was, wat ik moest doen ooh ik word er gek van!

Share This Page