Gaan jullie op vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lalaatje90, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Ik moet over twee weken bevallen van de tweede. Mijn man wil graag de laatste twee weken van augustus met de auto naar Denemarken. Met dat kleine hummeltje erbij dus.. Weet nog niet of we gaan. Hangt er helemaal vanaf hoe ik me voel. Maar ik hoor goeie verhalen over Denemarken. Wil je met het vliegtuig of met de auto?

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Neen, helaas niet. Ik ben al vanaf 11 weken zwangerschap ziek thuis. Wij hadden wel in mei 2 weken vakantie opgenomen van het werk, maar helaas voel ik mij te slap om echt weg te gaan. Af en toe ga ik wel winkelen, maar dat is al slopend zodat ik altijd weer blij ben dat ik weer naar huis kan om op de bank te liggen. Ik voel mij wel schuldig t.o.v. mijn man aangezien het dus nu alweer een heel jaar geleden is dat wij zijn weggeweest.
    Ik hoop dat we van het najaar nog even weg kunnen, met z'n drietjes weliswaar.

3. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Wij gaan begin juli drie weekjes heerlijk eilandjes hoppen op de Seychellen. Ben al ruim een jaar niet meer echt op vakantie geweest (wel steeds op reis voor werk, maar dan steeds geen tijd om echt te genieten), dus ik heb er veel zin in!!

4. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nu drie weken vakantie, we gaan nergens heen, maar de babykamer in orde maken! Dus alle zooi die er nu staat eruit, en klussen.
    De derde week willen we nog wel een paar nachtjes weg, ergens in een hotel in Nederland ofzo. Een mooie buitenlandse vakantie doen we volgend jaar wel weer!

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier zwangerschappen met complicaties, al vanaf vroeg in de zw. Wij gaan pas als de baby er is.
    Toen de jongste tien weken was zaten in zuid Frankrijk op een camping. Deze x denk ik n kinderhuisje op n park in Ned. Ivm
    Onze puberpeuter😁

6. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Wij gaan eind september 3 weken naar Texas, USA.
    Op bezoek bij mijn schoonzus en gezin.
    Verwacht niet dat warmte echt een probleem gaat geven en je doet daar toch alles in de airco.
    Ik ben dan 31 weken zwanger en bij KLM mag je vliegen tot week 36( mits alles goed gaat)

7. blondje1987

blondje1987 Actief lid

7 jan 2014
    128
    3
    18
    Vrouw
    Provincie utrecht
    Ik ben nu 26 weken zwanger en we vertrekken vrijdag met het vliegtuig naar zuid Italië, echt in de hak. Daar woont mijn schoonvader en we trekken dan 10dagen bij hun in. Lekker met zwembad op eigen terrein en strand op een half uurtje rijden. Temperatuursverwachting is 30-33 graden. Heerlijk chillen!!! Ik vind het wel fijn dat zij Italiaans spreken en dus mocht er iets zijn het ook gewoon goed uitgelegd kan worden. Normaal zijn we van kampeervakanties met de auto naar oostenrijk in de zomer, maar heb geen zin om in juli met nog dikkere buik bijna anderhalve dag in de auto te zitten om daar te kopen en dat wordt misschien toch wat krap qua tijd hahaha!!

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee wij gaan ook niet. Jammer, had heel graag gewild maar mijn man niet.

9. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ik wil ookkkkk... :(
    Wij gaan al 3 jaar op een rij naar Rhodos en wilde eigenlijk dit jaar ook gaan! Wij hadden nog net in mei kunnen gaan, maar ik zie vliegen niet zitten met mijn zwangerschap... En 24 juli zijn we uitgerekend, dus dan gaat het ook niet! En met een kleintje wil mijn man weer niet vliegen.... Kortom; voor het eerst in uhmm 8 jaar niet op vakantie:(

Deel Deze Pagina