Gaan jullie op verplicht nieuwjaarsbezoek vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Wij gaan lekker helemaaaal nergens heen!

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    we gaan naar ouders en schoonouders, maar dat is geen verplichting.

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    uhm ja maar zie het niet als verplichting maar vind het leuk

we gaan eerst langs vriedin hier vlak bij,
    dan gaan we naar mijn oud tante, wellicht treffen we mijn ouders ook daar, is dat niet het geval gaan we daar even langs, (hoeft bijna nooit) dan stoppen we nog even bij een andere tante die vlakbij oud tante woond, dan gaan we door naar schoonouders, en soms stoppen we nog even bij schoonzus komen we weer langs als we naar huis gaan, maar dat licht aan sven hoe die het volhoud. ben bang dat ie bij opa en oma in bed beland en dan gaan we zo door naar huis,

4. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen niet aan verplichtingen. Dus vandaag lekker een relaxt dagje thuis en bijkomen van vannacht. Wel gaan we de kerstspullen opruimen. Dat vind ik ook wel weer prettig. Een heerlijk opgeruimd huis.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee!
    Bij mijn vader thuis ben ik niet (meer) welkom (ik heb ze niet uitgenodigd voor Sinterklaas..), schoonouders heb ik niet en toevallig ga ik wel naar mijn moeder, maar dat is omdat mijn dochter daar gaat slapen omdat ik eind van de middag een borreltje in de stad ga doen!

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ja, wij gaan naar schoonouders en beide opa's en oma's van mn man.
    Niet dat het moet, maar ik zie het wel als verplichting, want leuk vind ik het ook niet. Ach, zal niet al te lang duren allemaal.

7. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Wij....
    Heb er zo geen zin in :p

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    geen verplichting. Maar we gaan eten bij mijn schoonouders

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja hier veel verplichtingen. mn man is nu balanzen op de zaak. vanmiddag eerst naar schoonouders ( geen zin in) daarna naar mijn ouders ( iets meer zin in) en vanavond moet mijn man verder met de balans. moet vandaag klaar

10. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    tegenwoordig komt iederen samen bij mijn oma, vind ik altijd wel gezellig dus voelt niet als een verplichting, mijn man vind het wel een verplichtin :)

11. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zie het niet als verplichting. Als ik geen zin zou hebben, dan bel ik toch even?

We gaan vanmiddag even langs mijn schoonouders denk ik. Die wonen in dezelfde stad. Mijn ouders wonen allemaal veel verder weg dus die bel ik. Eén ouder heb ik vorige week nog gezien, de ander gaan we komend weekend heen.

@ Consider, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij doen niet aan verplichtingen, dus wij blijven lekker lui in huis rommelen

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nog een verplichting.......... de kerstzooi opruimen. bah!

14. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Ja helaas moeten we naar de opa´s en de oma´s van alle 2 de kanten dus de hele dag dadelijk weg, maarja het is maar een keer in het jaar dat je alles op een dag doet.

15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    bij ons is het traditie geworden om op visite te gaan bij 'opa'
    (hij is verder geen familie van ons, maar zo noemen we hem)
    en het is zeker niet verplicht en altijd beregezellig!!

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij doen vandaag helemaal niets, gelukkig ook niet 'omdat het zo hoort' ofzo dat we ergens heen zouden moeten.

Heb er geen puf voor, geen zin in en zie er ook nog eens geen nut van, zie ouders/schoonouders komende week nog wel is voor mij vandaag niets anders dan andere dagen :).

Wij doen dus lekker rustig aan vandaag, iedereen is nog in pyama, zometeen lekker eten en daarna zullen we eens gaan douchen/aankleden.

Liefs.

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Als er 1 dag in het jaar is dat ik het liefst juist lekker thuis zou blijven en weinig doen, dan is het nieuwjaarsdag wel :D

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik doe niet aan verplichtingen hoor.... vind dat zo'n onzin.....
    wij doen lekker rustig aan..... straks even het huis opruimen en stofzuigen en dweilen... dat is hard nodig na gisteren dat in en uit geloop........... verder doen we lekker helemaal niets vandaag....

mijn kleine meisje is ook nog eens ziek .....

19. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.617
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Nee hoor,ben lekker thuis.
    Zou ook niet weten naar wie ik zou gaan.Mn neef en broer waren gisteren hier en mn ouders wonen in Indonesie,heb verder niemand hier dus ben gauw klaar.

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gelukkig niet! Wij gaan op bezoek bij iemand als we daar zin in hebben, anders niet.

Deel Deze Pagina