Normaal gaan we langs onze beide ouders. Maar vandaag blijf ik mooi thuis. Dochter word morgen geopereerd, en die is niet lekker dus wil haar zo veel mogelijk thuis laten opknappen. En zelf ben ik ook ziek, ik snotter, hoest en snuit en heb giga hoofdpijn ( en nee niet van de champagne)
Mijn vriend gaat zo even naar zijn vader en neemt onze dochter mee. Ik heb daar niet zoveel zin in, ben ontzettend moe en dan zit ik me daar alleen maar te ergeren aan die man. (het is een lieve man hoor, alleen een beetje irritant haha) Buiten dat is het voor mij gewoon een normale zondag.
Alleen naar sm maar zie het niet zo als een verplichting het is gewoon iets dat er bij hoort . Mijn ouders zijn er nooit op 1 jan. Hoeven we dus niet heen en vanavond naar mijn nicht eten maar dat is net mijn 2 de moeder en zie haar ook wrl 3 keer per week
Helaas kan ik dit jaar niet omdat ik nog ziek ben. Maar mijn man gaat zo wel met de kids. Wij gaan altijd naar 3 families. Vanmiddag is het in een zaaltje met al mijn tantes/ooms nichtjes, neefjes, en hun kids. Hartstikke gezellig en leuk. Mijn dochtertje verheugd zich al en staat al klaar met haar portemonee hihi.
eigenlijk wordt het ook van ons verwacht elk jaar, maar was het al niet van plan met die kleine heel het land doorcrossen. Bovendien ben ik gisteren ziek geworden, dus vandaag toch pyjamadag geworden. En dat vind ik echt NIET erg!
helaas had ik na zo'n veel te korte nacht geen behoefte aan familiebezoekjes maar manlief moest en zou met mij en zoon erbij naar zijn familie toe. hij wil het nog niet eens zozeer omdat zijn familie zo hecht is (als dat zo was was de hele familie wel bij elkaar vandaag) maar omdat het binnen de lijntjes is ik krijg hem er waarschijnlijk niet vanaf ben ik bang, met kerst wilde ik ook al een kleine wijziging maken in zijn tradities maar toen begon ie ook al te miepen.
schoon ouders verplicht. mijn ouders heb ik niet veel contact mee dus ga ik ook echt niet helemaal heen
neej wij zijn lekker thuis gebleven , gisteren zijn we al bij mijn ouders gebleven en de ouders van mijn vriend wonen best wel een eindje weg dus kortom wij hebben vandaag lekker rustig aan en hangen heerlijk op de bank
Gister belde schoonmoeder, jullie komen morgen toch wel ff een rondje hier doen?? Wonen allemaal in Tilburg.. heel de schoonfam. Voorgaande jaren deden we dat wel, langs de oma's en zo, jullie kennen het wel. Maar nee hoor,dit jaar blijven we thuis... ik heb knallende koppijn vandaag en we zijn allebei gewoon moe. Kerstboom net opgeruimd. Das wel lekker, een opgeruimd huis. Mijn moeder houdt ook niet van verplichtingen dusja, lekker rustig dagje vandaag....
Heerlijk, bij ons wordt niets verwacht in de familie, als je komt kom je, gezellig en anders blijf je lekker thuis en zien we je een andere keer wel weer. Nee, wij zijn thuis gebleven .
Wij zijn ook lekker thuis vandaag... Vanmorgen bij mijn schoonmoeder een nieuwjaarsontbijtje gedaan, maar dat was makkelijk, we zijn met z'n allen blijven slapen gisteren... Ik kreeg gisteren nog een sms van een tante, dat er vandaag een familie middag was bij haar thuis. Maar ik heb gisteren gewerkt en moet morgen weer, ik ben sinds gisterenmiddag ineens zo hees als wat, kan amper praten en we zijn allemaal doodop... (vanmiddag met z'n allen op de bank liggen slapen ) De vriend van mijn moeder ligt in het ziekenhuis, dus mijn moeder is daar. En met 2 oververmoeide kinderen naar het ziekenhuis zag ik niet zo zitten. Kortom: Zometeen eten we friet en gaan de kinderen op tijd naar bed. Zelf lekker nog even op de bank hangen en dan ook maar vroeg naar bed en hopen dat ik morgen weer wat stemgeluid produceer... Wel zo prettig voor m'n bewoners...
Wij zijn uit ons zelf naar s-ouders en s-zusje en zwager geweest, en daarna nog even na mijn ouders en toen vonden we het wel weer best. Wij doen het elk jaar in 1 rit. Even een bakje drinken en dan gaan we weer....Als ze het mij zouden verplichten zou ik het niet doen. Sorry maar ik ben geen hondje dat commandeerd als ik wat doe doe ik het uit mezelf en anders niet.....