Gaan jullie op vreemde wc zitten?

Discussion in 'De lounge' started by draga, Feb 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hahahaha moet altijd zo lachen om je reacties :D:D

2. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

Feb 6, 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Pfff kan me er echt niet druk om maken. Ik haal er wat wc papier overheen en ga gewoon zitten!

En idd, het zijn vaak de hangers die de bril vies maken!! :)

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een hanger.. en een goede mikker.;)
    Deurklinken ed raak ik niet met mijn blote handen aan.
    Kranen gebruik ik een stukje papier voor of ik gooi eerst een plens water over de kraan heen voor ik hem dichtdraai.
    Roltrappen, als ik de leuning wil vasthouden doe ik mijn mouw over mijn hand. Evenals ik op het knopje van de lift of in de bus moet drukken.
    Waarschijnlijk maakt het weinig uit of ik dit nou wel of niet doe maar ach.. het houdt de mens bezig.;):D

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Ik kan moeilijk plassen op een openbaar toilet, dat is echt een fobie van me haha!
    Als het een heel dicht toilet is lukt het soms nog wel, maar als ze van boven of onder open zijn, dan hoef ik er niet eens aan te beginnen! :)
    Laat staan dat ik dus hangend kan plassen...

Als het er schoon uitziet ga ik zitten, vaak haal ik er wel een doekje overheen.
    Bij vrienden thuis ga ik ook gewoon zitten, maar op je eigen wc zit je toch het prettigst haha!

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Idem, en doe ook de deur gewoon met mn handen open etc :)

6. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Man he ik denk er niet eens over na. Als ik moet pissen ga ik gewoon naar de plee hoor openbaar of niet. Al je je toch druk moest maken om al die dingen waar god verhoede weleens bacterien in, aan of op kunnen zitten kun je beter in een plastic bubbel gaan wonen.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    het is een kwestie van bewust zijn van de smerige dingen om je heen

8. MiSe

MiSe Niet meer actief

Wisten jullie dat de meesten bacteriën niet eens op een wc-bril zitten! Deze wordt namelijk regelmatig schoon gemaakt.

Maak je liever druk om telefoons, toetsenborden, deurklinken etc.En daar zit je nog niet eens met je billen op, maar met je handen! Echt, als je daar bij stil zou staan, zou je 100.000 x je handen wassen op een dag.

Daarom ga ik lekker zitten op een openbaar toilet, als het echt goor is doe ik er een wc-papiertje op.
    Er zijn veel viezere dingen dan een wc bril, hoe raar ook..

9. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Of wat dacht je van die vieze muntstukken waar die toiletjuffrouwen mee betaald :D

10. Vroeger was schijten ook iets wat iedereen gewoon samen op een plein publiekelijk deed :) waarschijnlijk kletste men toen bij over eenieder zijn ontlasting.. stukjes, kleur, hoeveelheid etc :)

:)

11. Jade86

Jade86 Bekend lid

Idem hiero! Als ik moet plassen ga ik gewoon. Overal zitten bacterien. Geld schijnt inderdaad een bron van bacterien te bevatten, en wat denk je van de knopjes in de lift of de leuning van de roltrap? Vroeger was ik wel wat voorzichtiger ermee trouwens, maar nu niet meer hoor. Het leven in een plastic bubbel lijkt me saaaaaaai hahaha

12. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik ga ergens anders helemaal niet naar de wc ;)
    Ook niet hangen. Ik hou het op tot we thuis zijn, heel slecht, ik weet het. Maar ik heb echt wc-vrees.
    Als we op vakantie zijn of iets dergelijks dan wel natuurlijk, maar op visite/kroeg/feestje of iets dergelijks ga ik echt niet. :D Mijn vriend wil zelfs naar huis rijden om mij te laten plassen en dan weer terug, maar dat doen we nooit. :p Wacht altijd netjes tot ik thuis ben.
    Oja, bij mijn vader en opa/oma, schoonouders ga ik wel hoor, maar ergens anders echt niet. :)

13. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een beetje offtopic misschien maar wat dachten jullie van winkelkarretjes? Waar ook iedereen met zijn, al dan niet gewassen, handen aanzit?
    Ga je naar ikea.. helemaal moeilijk doen op de wc.. om vervolgens je karretje weer vrolijk vast te houden, waar jan en alleman met zijn vieze handen aanzit..

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Pinautomaten zijn het allerergst. Eerst pinnen en dan een broodje halen.....

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    karretjers maak ik eerst schoon :p ja klinkt overdreven maar die raak ik dus echt niet aan zonder dat er een doekje overheen gegaan is.

pinautomaten? daar doe ik niet aan(manlief pint voor mij of als het echt moet dan met mn mouwen

16. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou jij bent wel een beetje smetvrees-achtig hè:D
    Ik heb serieus overwogen om een doekje over het karretje te halen.. maar ik dacht als iemand dat ziet denken ze echt dat ik gek ben.:p

17. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ja ik ga gewoon zitten. Als het er een beetje normaal uitziet. Bacteriën heb je overal en je wordt er echt niet ziek van, sterker, door de aanraking met bacteriën ben je juist sterker. Wat je wel krijgt als je hangt is dat je slecht uit plast, het is heel slecht voor je bekkenbodem. Ik kan trouwens ook gewoon niet plassen als ik niet normaal zit. Dus als het echt niet anders is, dan verstand op nul. Aan je toetsenbord zitten gemiddeld meer bacteriën trouwens dan aan een wc-rand:D. Is een keer onderzocht.

18. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Nou ik leef anders nog steeds en ben nog nooit ziek geworden hiervan. Volgens mij is dat smetvrees achtige wat mensen tegenwoordig hebben ook een luxe probleem. Geloof niet dat iemand in Afrika hierover na zou denken als die eerst de luxe kreeg om te pinnen en daarna het broodje...

Je gaat niet dood van bacteriën, het mijden ervan maakt dat je er niet weerbaar voor bent. Dat is veel erger.

19. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ooh dan val ik toch weer reuze mee hihi, ik maak gewoon puur mijn eigen pot goed schoon ;) je kan toch evt je handen toch desinfecteren als je hebt gepind? (heb je niet zo'n pompje bij met jouw staat van smetvreesheid :p )

Nee zo erg ben ik gelukkig weer niet, als ik moet plassen ga ik idd plassen maar kijk wel even de bril na en haal er even een doekje over..

20. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

Nov 19, 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Op openbare toiletten ALTIJD hangen! Bij familie en vrienden durf ik wel te zitten. En anders beoordeel ik het ter plekke... :D

Share This Page