Gaan jullie op vreemde wc zitten?

Discussion in 'De lounge' started by draga, Feb 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha leuk topic!

Ik vind wc's sowieso altijd goor, kan er niks aan doen. Maar ik hang altijd er boven ook bij vrienden of familie. Ik deed het eerst ook altijd hier thuis ondanks dat ik de wc elke dag schoon maak maar vond het zo goor dan om te gaan zitten. Echt een vage tik van me! Dat hier thuis heb ik inmiddels los kunnen laten. Maar bij andere wc's no way dat ik zitten ga!

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik probeer het altijd zo lang mogelijk op te houden (zelfs op m'n werk)... ik vind het zo groot om ergens op een openbare wc te gaan...

kijk bij familie of goede vrienden is het anders.. maar als het buiten dat kringetje is hou ik het op totdat ik niet meer kan..

dan ga ik ook hangen of ik leg 4 lagen wc papier op de bril.. was m'n handen 2x, maar de deuren en de kraan open en dicht met een doekje..

3. Malaika

Malaika Fanatiek lid

Aug 27, 2006
    1,359
    0
    36
    Limburg

Nou, waar ik kom zijn 's avonds laat echt geen kinderen. Dus het zijn echt wel de hangende dames. ;)

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Hangen lukt me niet, dan kan ik gewoon niet plassen, maar ik heb nu wel altijd babybillendoekjes bij me en dan poets ik eerst grondig de bvril mee.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, ik heb al eerder gezegd dat ik damestoiletten erg smerig vind en ik vraag me ook af hoe ze zo vies komen (bloed of stront op de bril-IEKS!), maar als je goed hangt pis je gewoon in de pot hoor.:D

6. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Als je goed hangt wel maar zoals merendeels hier al aangeeft vinden ze dat soms erg moeilijk (trillende benen e.d.) dus blijkbaar heeft niet iedereen zijn diploma "hangend plassen" gehaald hihi

7. Bri

Bri Niet meer actief

Alleen als de wc-bril écht vies is, ga ik er niet op zitten. Als er een paar druppels opzitten, pak ik een doekje en poets 'm schoon. Hangen doe ik niet, behalve als het echt smerig is.

Maar ik moet zeggen dat ik niet zoveel meer in kroegen kom, dus echt vieze wc's zie ik niet vaak meer ;)

8. Only me

Only me Niet meer actief

Hang erboven! Haha, en ik ga al niet eens als ik op vakantie ga naar het buitenland in zo'n vies, smerig, ranzig weghokje zitten.

Weet je wel, zo'n plee die 1x in het jaar een schoonmaakbeurt krijgt, maar waar ondertussen al het verkeer tussen Nederland en Verwegistan op heeft gezeten. Loop dan nog liever de bosjes in met een pak toiletpapier!

9. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik ga altijd zitten en ik heb er nog nooit wat van gekregen!

tenzij die zo verschrikkelijk ranzig is, dan ga ik wel naar een ander toilet

10. Onder water

Onder water Niet meer actief

De wc's bij ons in de MacDonalds, omg! Nou never nooit niet van me leven, dan maar ik me broek pissen hoor. Dan hou ik het wel op!

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn ervaring is juist dat die plees op die aires in Frankrijk best schoon zijn. Grote ruimte met faciliteiten die goed schoongehouden wordt, dat kan je van de plees hier bij een tankstation in Nederland niet zeggen! Maar als ik dan moet hangen boven zo'n gat en met m'n schoenen in de diarree van een ander sta, dan prefereer ik ook de bosjes. Ik kan heel discreet hangend piesen, haha, ik vind dat helemaal niet erg.

Share This Page