Nee wij doen niets aangezien we de verplichtingen zo zat zijn hebben we alle feestdagen enzo af gezworen
Ik ga lekker ( als het droog blijft ) met de kids naar de kinderboerderij, mijn man moet werken en heeft de auto mee dus kan niet echt ver weg ofzo ... Gewoon eigenlijk dus een zondag zoals alle andere zondagen
Ja, ik ga wat leuks en actiefs doen hahaha. Ik heb een wedstrijd Flyball met de hond. Kyra is vanaf zaterdagavond bij oma. Na de wedstrijd gaan we eten bij mijn moeder, waar Kyra dus al heel de dag is.
Wij hebben het druk. Ik heb mijn eerste moederdag . Daarna gaan wij 's morgens naar mijn schoonouders toe. 's Middags naar mijn neefje, want die wordt 3 jaar. Mijn moeder komen we even niet aan toe; die geven wij het moederdagcadeautje op de verjaardag van mijn neefje. Mijn moeder is trouwens 12 mei jarig, mijn neefje op moederdag 13 mei en mijn vader op 14 mei. Mijn ouders vieren hun verjaardag trouwens op Hemelvaartsdag 17 mei. Genoeg te doen dus voor ons!
Lijkt me wel leuk om op moederdag te bevallen . Maar goed, vrij weinig kans natuurlijk precies op die dag.
tja of het mooi voor me is eigenlijk niet zo maar ik ga naar het graf van mijn moeder en een bloemetje neerleggen
Ik had graag wat leuks met het gezin gedaan maar manlief had al met zn moeder afgesproken dat we daar 's middags op de koffie gaan en daar blijven eten... Net als vorig jaar en toen voelde het niet echt als moederdag voor mij maar goed terug draaien is ook weer zo lullig voor zijn moeder want die heeft alles al geregeld enzo
Eerst maar eens genieten van een knuffelsessie met zijn drieen op bed Zondag gaan we (hopelijk) naar de dierentuin, mijn vriend heeft voor moederdag voor ons alledrie een jaarabonnement gekocht.
wij zijn dan 1 jr getrouwd, de avond er voor gaan we uit eten en even de stad in, dus smorgens met moederdag is ze er niet, dan is ze bij oma, ik wil het liefst samen met haar en mijn man lekker luchen, en dan haar zelf gemaakte kadootje openmaken, ben nieuwschierig. voorderest zal het niet echt bijzonder zijn, nouja lekker taartje eten. en genieten van elkaar
nou, ik denk dat die man van me het totaaaaal gaat vergeten. Kadootje vorige week gehad maar mocht het niet in de kast laten staan tot moederdag want dat gingtie vergeten te geven
wij gaan trouwens zelf even lekker naar het strand of naar het bos als het echt te koud is, en dan mag meisje nog even in de speeltuin spelen en daar pannenkoeken eten.