Gaan jullie wel eens alleen naar de sauna? Of iets anders alleen?

Discussie in 'De lounge' gestart door annet1985, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Bioscoop ben ik wel een paar keer alleen geweest. Heerlijk! Geen mensen die aan je kop zeuren tijdens de film.
    Winkelen alleen vind ik ook prima, maar dan is het wel heel doelbewust winkelen. Alleen op terrasje zitten lijkt me dan weer niks.

2. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik ga wel eens alleen op pad naar bvb een andere stad om te winkelen.

sauna zou ik alleen heen kunnen maar vind met een vriendin veel gezelliger! net als bvb de bios of een drankje op terras drinken.

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ga heel graag alleen naar de sauna!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.505
    36.456
    113
    Sauna vind ik zelf niets, maar daar houd ik gewoon niet van. Dingen alleen doe ik graag. Vooral naar de bioscoop haha. Dat vond ik eerst wel wat spannend, maar is mij goed bevallen.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.505
    36.456
    113
    Bios is zo relaxed in je eentje.

6. susy26

susy26 Niet meer actief

sauna hou ik niet van. Winkelen kan ik gerust in me eentje, heeerlijk. met niemand rekening te houden, en lekker op me gemak. Op een terrasje zitten zal ik dan 1..2 niet zo snel doen alleen.

7. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Sauna houd ik niet van maar ik als dit wel zo was zou ik zeker alleen gaan. Helaas heb ik nooit echt de kans om iets alleen te doen maar in die zeldzame momenten als mijn moeder eens oppast of iets vind ik het heerlijk om alleen even naar de stad te gaan, bij de V&D een hapje te eten of iets dergelijks. Lijkt me ook heerlijk om alleen naar het strand te gaan. Maar voor nu is het al een luxe als ik even alleen kan douchen haha:p

8. Hmm, ik vind er echt niets aan om dingen in m'n eentje te doen :) Ja, ik vind het lekker om af en toe een programma terug te kijken terwijl ik boven op bed lig en m'n man beneden is met de kinderen. Meer alleen dan dat hoeft van mij niet :p

9. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Niet? Ik ga zelfs alleen nachtjes weg. Heerlijk om af en toe alleen te zijn :)

10. p1982

p1982 Niet meer actief

sauna niet

dagje shoppen wel
    terras pakken en ergens wat eten

11. Ik ga best graag alleen naar de sauna, want ik vind het veel relaxter als mijn man bij Tobias is dan wanneer ik oppas moet regelen en op een bepaalde tijd weer terug moet zijn ;)

Samen vind ik het wel gezelliger, maar in mijn eentje merk ik wel dat ik meer tot rust kom.

Uit eten, terrasje enz. doe ik liever met iemand samen.

12. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.169
    2.283
    113
    Ik doe niet zo vaak iets alleen, alleen soms winkelen. Dat vind ik wel heel relaxed in mijn eentje.

Maar ik vind het gezelliger om samen met mijn man, moeder of vriendin iets te gaan ondernemen. Hoewel het me ook wel eens heerlijk lijkt om een keer een dag helemaal voor mezelf te hebben. Ik zou al tevreden zijn om eens een hele dag alleen thuis te zijn, dan hoef ik niet eens ergens naar toe, haha.

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    2x in de week ga ik een uurtje alleen ergens in een kroeg zitten of op een terrasje. Kinderen balletten in de binnenstad en heb dan geen zin om heen en weer te racen. Maar eerlijk gezegd vind ik er niks aan. Ik houd niet van alleen zijn.

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.277
    6.191
    113
    Oh ik vind dat juist heerlijk even een uurtje voor mezelf, lekker een warme chocomelk, tijdschrift erbij, genieten :)

15. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toevallig dezelfde vraag gesteld een paar weken geleden, en kreeg zoveel positieve reacties hier en ben dus ook voor t eerst alleen naar de sauna geweest. Heeeeerlijk! Ik had juist even geen behoefte aan gezellig/contact, maar gewoon een dagje puur voor mijzelf en ontspannen. Contact leggen met anderen die ook alleen zijn gaat heel makkelijk, maar als je daat geen behoefte aan hebt kan dat ook. Samen met iemand ben je toch aan t kletsen en rekening houden met. Ik vond het doodeng, maar ben zo blij dat ik gegaan ben. Ik heb mezelf beloofd om iedere keer als er weer ongesteld word en dus weer een ronde voorbij gaat, dat ik mezelf mag verwennen met zo'n dagje. Gewoon doen, probeer het. En bevalt t niet, nou dan weet je dat ook maar weer.

16. Ansji

Ansji Niet meer actief

Ik ga iedere maand een avondje alleen naar de sauna. Heerlijk! lekker een boek mee, daar wat eten en heel veel relaxen, even gedachten op nul.

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ben ook niet zo goed in ontspannen, daar ligt een probleem. Het enige wat ik alleen doe is als ik aan het studeren ben. ;)

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Inmiddels gister geweest en echt heb zo genoten was zo relaxt. Ga dit zeker vaker doen

19. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wat lekker voor je! Voor mij misschien ook wel een goed idee. Soms is alleen zijn gewoon heel lekker. Dan geniet je voor mijn gevoel extra van samen zijn.

20. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Heerlijk! Man en ik gaan regelmatig apart van elkaar naar de sauna. Ook samen. Maar alleen is nog relaxter.
    Winkelen doe ik liefst alleen. Geen problemen mee terwijl ik toch echt het liefst mensen om me heen heb. Alleen is af en toe echt heel prettig. Even opladen :)

Deel Deze Pagina