Gaan jullie weleens alleen een weekend weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door muppettje, 23 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Over een paar weekjes ga ik alleen een lang weekend naar Nederland. Man en kindjes blijven lekker thuis :D
     
  2. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ja. Niet helemaal in mijn uppie. Maar wel met iemand samen. En dan het liefst zonder man en kinderen.
    Volgend jaar weer Ibiza (week), kan niet wachten.
     
  3. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    En geen medelijden met mijn man hoor. Die gaat wel 3/4 keer per jaar een weekend tot een week op vakantie zonder gezin.

    En voordat er mensen zijn die denken dat we elkaar niet leuk vinden... We gaan ook genoeg samen.
     
  4. MariMari

    MariMari Actief lid

    8 jun 2018
    204
    331
    63
    Vrouw
    Thuis
    Echt helemaal alleen niet maar wel alleen met m'n man, of zus, heb binnenkort ook een vriendinnenweekend...en ga ook wel eens met zoon weg, zonder man dan. Heb er ook geen problemen mee als zoontje gaat logeren.
     
  5. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.127
    1.926
    113
    Nog nooit gedaan, maar het lijkt me heerlijk, een of twee nachtjes alleen weg :D
     
    dds vindt dit leuk.
  6. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Normaal zou ik er vangruwelen maar de laatste gezinsvakantie viel zo tegen dat ik standtepe een hotel voor m'n zelf zou hebben geboekt
     
  7. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Stante pede bedoel je denk ik?
    Ik ga overigens graag met je mee:roflmao:
     
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    dit :roflmao:
    Ik zeg ook regelmatig dat als ik weg val mijn vriend een groot probleem heeft.
    En dat geeft ie zelf ook toe :p
     
  9. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik ben 2 keer per maand 3 dagen kindloos.dus die tijd alleen heb ik wel.

    Echt weg doe ik 1 of 2 keer per jaar en meestal is dat stappen en crashen bij een vriend of vriendin in bed.. Haha.
     
  10. LW85

    LW85 Fanatiek lid

    24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Samen met partner, zonder kinderen wel. Echt alleen nog nooit. Maar het klinkt eigenlijk wel als een goed idee! Ik ga eens kijken hoe dit bevalt. Eigen hotelkamer, eigen bed, bad erin, flesje wijn en goed boek mee, lekker ergens eten, wandelen.
     
  11. Yaisa

    Yaisa Fanatiek lid

    31 jul 2013
    1.200
    1.246
    113
    2 jaar terug ben ik met een vriendin een weekend weg geweest. Eert leek het me heel leuk, toen het geboekt was vond ik het toch wel spannend om man en 2 kinderen alleen te laten (helemaal omdat de jongste nog borstvoeding kreeg en de nachts voor een voeding kwam). Maar uiteindelijk is het echt heerlijk geweest! Het was zo gezellig, lekker even er uit, goede gesprekken, lekker op het strand kunnen slapen! Heerlijk! Ik zou het zo weer doen. En misschien een weekendje alleen weg ook wel. Heerlijk de tijd om te lezen, te zwemmen, slapen. Alleen in m’n uppie uit eten gaan lijkt me dan weer minder gezellig.
     
  12. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.829
    3.602
    113
    Voor de kinderen heel vaak echt alleen geweest. De halve wereld gezien in mn eentje. Sinds de kinderen ga ik liever samen. Moet al af en toe weg voor werk en man ook, dus geen behoefte aan vakanties alleen.

    Maar wel eens een dagje hoor! Neem ik gewoon vrij van. Werk, lekker sauna/ shoppen/ boek lezen.
     
  13. PluisM

    PluisM Actief lid

    11 aug 2019
    164
    259
    63
    Vrouw
    Ja, ik ben 8 dagen in m’n eentje naar IJsland geweest, in een huisje met huurauto maar verder in de middle of nowhere. Man bleef met 3 kinderen thuis. Het was echt even terug op mezelf, verbazingwekkend hoe het voelt als je een tijdje geen rekening met niemand niet hoeft te houden. Zo vrij! En dan ook nog door bijzondere natuur trekken. Beste beslissing om eens mee te maken. Verder ook wel eens een midweekje in een huisje in Nederland, mountainbike mee. Ook super fijn!
     
    Aszz vindt dit leuk.
  14. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee en ik moet er ook niet aan denken. Ik vind alleen zijn helemaal niet fijn, kan dan ook nauwelijks slapen enz. :oops:
     
  15. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.457
    13.054
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Alleen alleen niet.
    Maar ga regelmatig een (doordeweeks) nachtje/weekendje weg zonder man en kinderen.
    Sowieso 2-4 keer per jaar een mamaretreatweekendje met de meiden die ik hier via een clubje heb leren kennen :)
    2x met z'n allen in een huisje en dan nog een keer of 2 bij 1 van de meiden thuis.
    Dan nog wel eens naar mn zus die wat verder weg woont (maar dan neem ik wel de kinderen mee omdat zij elkaar ook wel willen zien natuurlijk, dus eigenlijk telt dit antwoord niet voor je topic ;)).
    En een saunaweekend met m'n vriendin. Hoewel we vaker een dagje sauna doen.

    Bijtank-tijd is erg belangrijk!

    Oh ja, en toen we nog geen kinderen hadden maar ik wel al m'n man had (toen nog m'n vriend) ben ik in m'n "eentje" 3 weken naar Thailand geweest (al ging ik wel mee met een groepsreis, dus zo alleen was ik nou ook weer niet).
     

Deel Deze Pagina