Pakketje door UPS afgeleverd aan Jan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb vorige week schoenen besteld via internet, ze komen vanuit Duitsland en worden bezorgd met UPS. Nu heb ik een trackingnummer gekregen van de webwinkel, maar als ik die invul op de website staat er dat het pakket vandaag is afgeleverd en dat er getekend is door 'Jan'. Nu heb ik vandaag niemand aan de deur gehad, ik ken ook niemand die Jan heet, dus waar de F is mijn pakketje? ;) Iemand hier ervaring mee?

Het enige wat ik kan bedenken is dat de winkel het pakket naar het verkeerde adres heeft gestuurd, ik heb m'n adres wel gewoon goed ingevuld toen ik bestelde.. Heb de winkel al gemaild, maar misschien dat iemand hier weet wat er aan de hand kan zijn?

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    hahaha, komt me bekend voor. Hoewel in mijn geval wel ondertekend was door een achternaam (ook nog fout geschreven), maar voor mij onbekend. Ik ben toen via de telefoongids.nl een half uur bezig geweest en zo heb ik eindelijk uitgevonden waar dat pakketje afgeleverd was.

Als je echt heel de dag thuis bent geweest zou ik inderdaad eens contact opnemen met de winkel, of met TNT zelf. Zij hebben misschien wel de adresgegevens van "Jan".

3. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Hebben ze geen briefje in de brievenbus gedaan? Je kan bellen met de klantenservice waar ze het afgeleverd hebben hoor! Maar het zou wel normaal moeten zijn dat ze even een briefje achter laten.

4. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    t beste is bellen maar aangezien de winkel in duitsland is dus mailen. en direct vragen wat er aan de hand is. en ook direct zeggen niks gekregen is niks betalen.

post maakt wel vaker fouten dus kan zijn dat iemand anders heel blij is met je pakketje. die mail die je gestuurd hebt bewaren en evt antwoord ook.

ik heb zoiets meegemaakt met h&m kreeg rekening van mn pakketje die ik nooit ontvangen had. ze hebben toen het een en ander uit gezocht en kwamen tot de conclusie dat ik de waarheid sprak en het ergens verkeerd geleverd was. toen 50%korting.

succes, en als je duits goed is dan alsnog bellen !

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Mijn vriend werkt bij de ups. Wel in een andere regio, maar het zal overal wel hetzelfde werken.

Hij zei dat je het beste gewoon naar de ups kan bellen.. Naar de klantenservice.Het verhaal uitleggen en door middel van de barcode gaan zij dan achterhalen waar je pakketje is. Dut is een service van hun.. Althans hier in de regio werkt het wel zo.

Succes!

6. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Idd ff bellen, zij kunnen je vast vertellen waar t pakketje ligt. Zij moeten het namelijk altijd scannen voordat ze t afgeven, dus dan zullen ze vast ook het nummer van "jan" hebben ingevoerd.

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Zo werd er voor ons toen met onze achternaam getekend, terwijl we beide op het werk waren dus ik had al zoiets van 'huh?'.
    Toen ik thuis kwam, kwam de buurman vrolijk aanlopen met 'buurvrouw! ik heb een pakketje voor je'

Ik hoop voor jou dat het pakketje nog te voorschijn komt.

Deel Deze Pagina