Gaan jullie weleens een hele dag weg zonder man en kids?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Idem hier, ga liever ook wat met zijn allen doen, of sowieso met de kids heerlijk om ze te zien genieten! En doe dat liever, dan enkel iets voor mezelf.. Raar he?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja hoor ga regelmatig en voel me ook echt niet bezwaard.

Maar ik heb een man die net als ik zowieso al alles doet met de kinderen. Hij heeft 2 papadagen in de week en kookt zowieso bijna altijd. Als hij er s avonds een keer niet is ivm werk zorgt hij dat er alvast eten voor mij klaar staat want ik hou niet van koken.
    mbt de verzorging werk ik niks voor. Hij kan het minstens even goed als ik. Hooguit dat ik een telefoontje krijg of sam nou om 11 uur of om 12 uur zijn fles moet maar ach als hij me niet kan bereiken lost ie dat ook zelf wel op hoor.
    Als ik thuis kom na een dag werken op zijn papadag heeft hij meestal het hele huis gedaan. Gestofzuigd, gedweild, badkamer gepoetst etc. Maar ik ben verwend.

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tuurlijk! Heerlijk vind ik dat!
    Even met vriendinnen weg, beusr, bios, etentje, shoppen, sauna!
    Dingenw aarbij ik me oplaad en voor mijn gevoel een vrolijkere mama wordt!

Ik mis ze altijd en bel ook altijd even naar papa of oma, maar ik voel me niet schuldig!

Vraagje voor degene die nooit weg gaan zonder kids, hoe doe je dat dan met vriendschappen?
    Ook vriendschappen hebben soms toch tijd en ontspanning zonder kids nodig? Ik zou het niet leuk vinden als ik mijn vriendinnen altijd en alleen met kids kan zien. We zitten vaak bij elkaar met kids, heerlijk en gezellig, maar dan staan de kids toch altijd in het middelpunt, logisch. Dus spreken we ook geregeld zonder kids af, om even lekker vriendinnen te zijn ipv mama''s!

4. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ben net terug van een weekendje bij een vriendin. En drie weken geleden was ik toevallig in m'n eentje een weekendje bij m'n familie in NL.
    Zelf geen problemen mee en m'n man ook niet. Hij moet ook wel eens weg voor z'n werk waardoor ik alleen met de kinderen ben.

Moet kunnen vind ik en voel me over zoiets ook geen moment schuldig. Mis alleen m'n kinderen wel als ik weg ben, maar dat maakt het thuiskomen altijd alleen maar fijner!

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik doe dat eigenlijk niet vaak....althans niet in vergelijking met wat ik hier lees. Ik ga wel eens een paar uurtjes alleen de stad in of zo, maar dat zie ik niet als 'een hele dag alleen op stap'. Want meteen na het shoppen doe ik de weekendboodschappen en ga ik koken...nog niet echt tijd voor mezelf dus ;)

Wat ik wel vaak doe, is man en kind samen erop uit sturen....zij zijn allebei familiemensen, en gaan graag op visite. Ik niet, dus als zij weg zijn kan ik heerlijk in mijn uppie thuis relaxen. Lekker iets koken wat IK alleen lekker vind, boekjes lezen, computeren, heel lang douchen...heel simpel eigenlijk, maar zo lekker om af en toe het huis voor jezelf te hebben!

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Ik ga wel eens een dagje naar de sauna met een vriendin. We zijn ook al een keer helemaal in Duitsland naar de sauna geweest dus dan zijn we echt een hele dag weg.

Ik vind het heerlijk om dingen met mijn gezin te doen. Maar na 3 jaar elke keer opnieuw een boel ellende door de dingen die we meemaken en gezondheidsproblemen van mijn man, mijn moeder, mijn vader en mijn schoonmoeder heb ik soms ook wel even tijd nodig om bij te komen en dingen van me af te kunnen praten. Na zo'n dagje kan ik er weer helemaal tegen aan.

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Niet op stap maar ik stuur regelmatig m'n vriend met de kinderen op pad. Ik vind het best lekker om het huis even voor mezelf te hebben.
    En gisteren waren de kids bij een goede vriendin van me zodat ik bij kon tanken, heerlijk.

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    regelmatig zelfs! Elke week heb ik iig een avond voor mezelf. En ik ga ook liever alleen shoppen dan met de kleine winkel in en winkel uit. Allemaal geen probleem... goede lieve zorgzame vader hier, dus komt elke keer weer helemaal goed ;)

Deel Deze Pagina