In de herfstvakantie willen we een weekje naar Cyprus gaan (ivm ons 12,5 jarig huwelijksjubileum ) Wie heeft ervaring met dit eiland? Wij hebben dit eiland eigenlijk 'uitgezocht' omdat het 1 van de zonzekere bestemmingen voor de herfst is. We zijn wel eens in de herfst naar Egypte geweest, maar manlief ziet dat nu niet zitten ivm de situatie daar. Volgens mij valt het wel mee in de toeristische gebieden... Maar goed... we zijn dus op zoek naar een all-incl hotel, met familiekamers of appartementen. 'k Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb het er goed gehad. Ben er met mijn man geweest een jaar of twee terug. Wel heel veel engelsen en engels georienteerd, maar goed, waar heb je dat niet? Ik vond met name de stranden erg fijn, en de zee heerlijk! We zijn ook nog naar zo'n aquafunpark geweest. Verder wat culturele dingen gezien, maar t meeste was toch oude troep Wel een aantal mooie mozaieken enzo! Qua kosten (eten en drinken) is het is goedkoper als in NL, maar niet heel veel dus verkijk je daar niet op! Het is trouwens wel even vliegen! Wij waren bijna 6 uur onderweg incl tussenstop in het midden van Cyprus. Of ik er nog eens heen zou gaan, ik weet het niet. Ik vind Kroatie een veel prettiger en mooier vakantieland, maar das puur smaak. Gefeliciteerd met jullie jubileum alvast!