Gaan of niet gaan?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Gewoonmama, Apr 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gewoonmama

Gewoonmama Actief lid

Sep 4, 2015
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij gaan volgende week donderdag t/m zondag naar de camping in onze eigen caravan.
    We hebben een baby van 10 maanden en een peuter van ruim 2,5 jaar.

Nu heb ik naar de weersvoorspellingen gekeken en het ziet er niet zo mooi uit. Het wordt maar ongeveer 11 graden en regen. Nu kan dit natuurlijk nog veranderen.

Maar nu zit ik sterk te twijfelen of we wel moeten gaan als het zo'n weer wordt. Het lijkt me maar koud voor de kinderen. De jongste kruipt en ik kan haar dan alleen in de caravan laten kruipen. Het zal eten en drinken in de caravan worden met de kachel aan.

Wat zouden jullie doen?

2. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    #2 meintje, Apr 26, 2016
    Last edited: Apr 26, 2016
    Gewoon lekker gaan en er het beste van maken, warme kleding mee. Kachel aan en lekker eten in de caravan. Wat uitstapjes maken (halve dag) naar binnenspeeltuin of zwembad daar in de buurt.

Misschien draait het weer nog wat bij en is het niet zo bar en boos als vandaag. Ik zou het nog even aanzien voordat je definitief beslist.

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Ik zou zelf niet gaan. Vroeger wel eens gekampeerd met slecht weer, was bar en boos.
    Heb het zelf ook snel en lang koud en zoontje haat regen en viezigheid. Aan de andere kant.. je kan altijd nog eerder terug naar huis gaan. Maar ik zit zelf met dit weer liever thuis met de luxe enz dan in een stacaravan.

4. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,238
    11,816
    113
    Oh als het je eigen caravan is dan zou ik gaan. Mocht het echt niks zijn dan rij je weer naar huis. Je hebt er dan verder niks aan verloren tov als je iets huurt.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Precies. Ik moet er niet aan denken om opgesloten te zitten in zo'n kleine sleurhut met koud en nat weer. Voor de kinderen ook niks aan die hebben het ongetwijfeld meer naar hun zin als ze lekker thuis kunnen spelen. :)

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik geloof dat ik ook wel wat anders zou gaan doen. Tenzij je de caravan als "slaapplek" kan zien en in de omgeving daar leuke dingen kan gaan doen. Net anders dan thuis.
    Maar als je veel op de camping zou blijven zou ik niet gaan geloof ik met een nog niet lopend kindje.

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Ik zou niet gaan en kiezen voor indoor uitjes.

8. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,857
    5,118
    113
    Home
    ik zou nog even wachten en kijken wat ze over een paar dagen voorspellen dat verandert vaak wel

mochten ze dan nog regen verwachten zou ik niet gaan

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Met slecht weer zou ik niet gaan.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Ik zou niet gaan...als kind ook weleens in koud en nat weer naar een camping geweest en ik vond dat echt verschrikkelijk.

Een huisje zou wel kunnen.

11. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Nee ik zou niet gaan, niets aan met die regen. En ik denk ook niet dat je naar een camping/park gaat om de hele dag in een indoorspeeltuin te zitten.

12. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,171
    4,482
    113
    Ik zou niet gaan, de jongste kan niet lekker rondkruipen en zal dat niet leuk vinden. De oudste zou je wel in een regenpak rond kunnen laten lopen, maar de kleding krijg je met dit weer ook niet droog. Nee het lijkt me teveel behelpen, te koud en nat. En gewoon voor allemaal heel onaangenaam.
    Maar misschien geven ze na het weekend wel weer wat beter weer op, ze kunnen nooit meer dan een week vooruit voorspellen, dus misschien valt het wel onwijs mee!

13. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik zou ook wat anders gaan doen. Het is ook waterkoud!

14. Marihi

Marihi Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,268
    671
    113
    Zoals het er nu uit ziet gaat het heerlijk weer worden volgende week.

Wij hadden afgelopen week tijdens de kou drie gezinnen op de camping met (kleine) kinderen. Vind te eigenlijk bizar en had ook niet moeilijk gedaan als ze geannuleerd hadden, maar dat deden ze niet. Ze zeggen dat ze het ook niet koud gehad hebben. Ik had het een ander verhaal vinden als ze anderhalve week van te voren hadden afgebeld in verband met Verwachte kou.

15. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    Ik zou gaan.. Je zit in een caravan en ik kan me van mijzelf nog herinneren dat ik het altijd geweldig vond op de camping.. Regen of geen regen.
    Regenlaarsjes aan en banjeren maar.. Heeft de caravan geen verwarming dan?

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Toen ik heel jong was gingen wij al kamperen. Ik heb 2 jongere broertjes. Ik kan me herinneren dat ik het nooit erg vond als het koud was. Hartstikke leuk juist die modder :D. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn jongste broertje een makkelijke baby was dus dat zal ongetwijfeld gescheeld hebben.

Share This Page