Als de weersvoorspellingen zo slecht blijven denk ik niet dat het superdruk zal zijn. Met lekker weer weet ik het niet. Ik zou persoonlijk niet voor die dag kiezen, maar als iedereen zo denkt zal het niet druk zijn
Op deze dagen hangt het zó van het weer af.. Ze voorspellen zelf een 'normale' dag, niet rustig - maar ook niet druk. Ik zou het er wel op durven gokken
Geen ervaring met de Efteling. Wij gaan al jaren met Koningsdag (eerder dan koninginnendag )naar Burgers Zoo en het is dan altijd een stuk rustiger dan op andere dagen vind ik. Ik zou dus geen ontzettende drukte bij de Efteling verwachten. Je hebt genoeg mensen die op de vrijmarkten staan of andere dingen doen met Koningsdag.
Ze geven inderdaad niet echt best weer op en of het dan ook slim is om te gaan weet ik niet. De kans is dat er van alles dicht zit dan.
toevallig 2x voorgekomen dat we (toen nog Koninginnedag) in de Efteling zijn geweest. Beide keren super mooi weer ook. Was gezellig druk niet te lange rijen, heel goed te doen. Waarschijnlijk om dat er op deze dag in het hele land zoveel te doen is? Maar als het weer slecht is idd net wat NECAnGeL1 zegt zonde als je niet in alle attracties kunt.
Er wordt gezellige drukte voorspeld. https://www.efteling.com/nl/park/openingstijden Eigenlijk wel een goed idee om erop uit te gaan. Nul zin in drukke pleinen etc
Dit soort dagen zijn er zoveel activiteiten dat er niet veel mensen voor de Efteling zullen kiezen, het lijkt mij dus niet dat het heel druk gaat zijn. Koningsdag heb ik geen ervaring mee, maar wij zijn al wel een aantal keer oo vaderdag of Moederdag geweest, heerlijk rustig dan!
Ik denk dat we de gok gaan nemen. Maar eerst nog wel even het weer afwachten. Als ze voor een groot deel buien verwachten dan gaan we niet..
Nou, we zijn geweest hoor! We kwamen rond half 11 aan en het was heerlijk rustig. Nergens wachttijden, we konden overal zo in. Pas rond 14 uur begon het drukker re worden. Er waren een paar buien, maar toen zaten wij lekker binnen! Volgend jaar maar weer zoiets doen op Koningsdag.