Angelsound met 6 weken??!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by larisa1, Oct 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

Jun 30, 2014
    272
    0
    16
    Lieve meiden,

Was net bij vriendin van mij en die beweerde dat zij al vanaf 6 weken het hartje heb horen kloppen met de Angelsound, kan dit??

Ben net thuis en gelijk ook dat ding gepakt maar ik hoor echt helemaal niks op mn eigen hartslag na, moet ik me nou ongerust gaan maken?

Dacht dat die dingen altijd vanaf 10 a 12 weken waren?

2. Eh, nee. Met 6 weken klopt het hartje soms nog niet eens, dat kun je met een AngelSounds echt nog niet horen.. Je vriendin had niet ook haar eigen hartslag te pakken? Ik was met 12 weken ook dolblij dat ik 'm gevonden had, maar na het tellen van de hartslagen bleek het gewoon m'n eigen hartslag te zijn..

Er wordt overigens ook aangeraden om de AngelSounds pas vanaf 12 weken te gebruiken (en daarna nog steeds niet te vaak), omdat een kindje er last van kan hebben.

3. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Met 6 weken is het vaak nog niet eens met echo-apparatuur te zien!
    Ik denk dat je vriendin haar eigen hartslag heeft gehoord.

4. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

Jan 13, 2012
    1,194
    0
    0
    Hihi dat lijkt mij inderdaad ook echt niet mogelijk.
    Vaak is er nog geen hartactiviteit op dat termijn.
    Het zal.haar eigen hartslag zijn geweest.

Op zn vroegst 12 weken of verder.
    Geduld dus ;)

5. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Ik weet niet of het mogelijk is met 6 weken.maar mijn vk gaf me aan toen ik zij dat ik dat wou aanschaffen dat ik het beter niet kan doen omdat baby s het niet fijn vinden ze draaien er voor weg.en dat ze er geen voorstander van is omdat wij als (leek) niet weten of het goed klinkt of niet. Ik heb er verder geen ervaring mee maar ik ga het toch maar niet aanschaffen.
    Liefs

6. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Ik heb er ook 1, aan het einde vd achtste week hoorde ik de hartslag van ons kleintje.. Volgens mij is dat ook nog erg vroeg.

7. mbeekje

mbeekje Bekend lid

Jan 9, 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Dat kan echt nog niet. Aangeraden wordt tussen de 10 en 12 weken het pas te gaan gebruiken. Ik heb heel toevallig eind week 9 het hartje even gehoord kon het daarna niet meer vinden.

8. larisa1

larisa1 Actief lid

Jun 30, 2014
    272
    0
    16
    Ik dacht ook al dat kan gewoon niet....

Ja je hoort idd op verschillende plekken je eigen hartslag ene keer harder als andere keer..

Denk dat ze daarmee in de war was.

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Hmm is wel héél erg vroeg ja, vanaf 12 weken wordt aangeraden omdat je anders misschien gaat panikeren als je het niet vind
    Ik vind het wel leuk, ik gebruikte het 2x/week telkens een minuutje, gewoon om nog eens fijn te luisteren en dan was ik gerustgesteld
    Maar sinds ik beweging voel, gebruik ik het nog amper

10. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

Jan 22, 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Ik denk dat je vriendin het gewoon zo graag wilde horen dat ze het daarom ' hoorde' .
    Ik kan mezelf ook best gek maken met 'ik voel hem!' ouzo. Hoort een beetje bij het zwanger zijn, denk ik, haha.

11. anjak

anjak Actief lid

Mar 13, 2014
    219
    0
    0
    Freelance Fotograaf/Grafisch vormgever bij eigen s
    Groningen
    Ik loop bij de vk in het ziekenhuis en daar gaan ze niet eens luisteren voor de 12 weken omdat dat vaak toch nog geen resultaat oplevert.

Dus met 6 weken met een thuis apparaat lijkt me vrijwel onmogelijk!

12. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Ik denk dat ze haar eigen hartslag heeft gehoord, dat gebeurt vaak..
    maar 6 weken is wel erg vroeg, er werd toen door mij vk geadviseerd om met 12 pas gebruik te maken van een doppler

Share This Page