Hallo De 27ste oktober, heb ik deels veilig seks gehad en deels onveilig ( zelf voor gekozen.) Mijn cyclus wisselt tussen de 21 en de 30 dagen en ook de duur van ongesteldheid is de ene keer 3 dagen andere keer 5 dagen. Geen pijl op te trekken dus en de pil neem ik vanwege medische redenen niet. De app, die mij vertelt wanneer ik naar de hoogste kans op zwangerschap ga, wisselt ook tussen de laatste dag van ongesteldheid 3 dagen maar kan ook ineens 11 dagen zijn en dan daarna 7 dagen kans op zwangerschap, dus ik heb echt geen idee. Sinds de eerste week heb ik al bepaalde klachten, ( erg vroeg ) pijnlijke tepels, alleen maar honger, meer plassen en ik heb soms dagen dat ik enorm last heb van geile buien. Mijn ongesteldheid zou volgens de app gisteren al moeten beginnen, maar die blijft nog steeds uit. Wel heb ik alleen sochtends het gevoel dat ik ongesteld moet worden en nog steeds last van het bovenstaande. Heb ondertussen al 3 zwangerschaptesten besteld en donderdag ochtend wil ik de eerste gaan gebruiken ( dan ben ik ondertussen al 4a5 dagen overtijd met ongesteld worden ) Omdat mijn cyclus wisselt heb ik zwangerschaptesten gekocht die je 6 dagen voor je NOD kan gebruiken ( mocht mijn cyclus weer gewisselt hebben ) ( zou mijn eerste zwangerschap zijn ) Sorry als het onduidelijk is. Iemand die het herkent misschien ?
Allereerst lees ik dat je zwanger wil zijn maar ook niet? Aangezien je deels veilig deels onveilig seks gehad heb? Een app kan niet in je lichaam kijken weet je wanneer je ovulatie geweest is alleen dan kan je precies weten wanneer je ongesteld moet worden. Enige manier om erachter te komen of je zwanger bent is testen wij kunnen dit niet voor jou bepalen alles wat je opnoemt kan ook progesteron zijn
Hmm oke, dus een app is eigenlijk waardeloos dan ? Kind is welkom, maar niet gepland. Begrijp wel dat we er niet zoveel mee kunnen, maar misschien zijn er mensen die het herkennen. Ik ga donderdag zeker testen.
Een cyclus kan zomaar ineens langer of korter duren, in dat opzicht heb je niet veel aan zo een app, want dat kondigt ie niet aan, dat moet je zelf invullen dan in ieder geval succes met afwachten tot donderdag (Ik zelf had allang getest)
Heb je zeker wel gelijk in hoor, dat een app niet altijd precies aangeeft. En het is natuurlijk ook wel heel erg afwisselend bij mij, dus geen pijl op te trekken. Kan zomaar zijn dat ik wel zwanger ben, ondanks dat we het maar heel even onveilig gedaan hebben. Kan ook heel goed zijn, dat ik nu al voel dat ik ongesteld ga worden en dat het pas over 4 dagen komt, omdat de boel weer anders loopt dan de app aangeeft. Haha, ik test liever nu ook al hoor ! Maar, omdat het nu net 1 week en 2 dagen geleden is, wacht ik nog heel even Ik geef eerlijk toe, dat ik ook wel een beetje moe word van het afzien.. xD
Een app kan wel een mooi inzicht geven op je ovulatie enz. maar ik heb de ervaring dat het niet altijd precies klopt. Inderdaad een testje wagen!
Als je een app hebt die je zegt wanneer je de grootste kans op zwangerschap hebt en je doet het expres onveilig dan is je kind wel degelijk gepland. In ieder geval van jou...
Omdat mijn cyclus dus heel erg verschild, heb ik kans dat de grootste kans op zwangerschap anders gepland is dan wat de app aangeeft. En, ik heb trouwens niet express lopen kijken op de app van oh, misschien heb ik dan meer kans. De app was trouwens meer bedoelt om te kijken hoeveel dagen ik ongesteld ben en of er ook een regelmaat in zit. Niet wannneer ik de grootste kans op zwangerschap heb. Hoe dan ook, kindje is natuurlijk gewoon welkom.
Nooit maar dan ook nooit afgaan op apps. Fijn voor je cyclus om het zo te monitoren maar een app die verteld wanneer je vruchtbaar bent gaat uit van de gemiddelden en calculeert dat automatisch in. En t kindje is welkom maar niet gepland klinkt gewoon ehm niet zo leuk. Ik kan als geen ander hier niet in jullie prive kijken maar als het niet gepland is gebruik dan aub een voorbehoedsmiddel.
Het is wel welkom, en het is helemaal niet erg als ik straks wel zwanger blijk te zijn ! we waren er alleen niet zo mee bezig
Kans is dan enorm klein. En als je klachten van een zwangerschap zouden komen zou je ook met een gewone test al positief testen. Maar ik denk niet dat je zwangen bent
Dan denk ik niet dat je zwanger bent de kans is enorm klein maar als het niet gepland is waarom dan omveilig vrijen? Geen aanval gewoon een gedachte
De kans is zelfs nul als hij echt niet in je is klaargekomen. Volgens onderzoek zit er geen enkele spermacel in voorvocht. Wel als hij kort daarvoor ook is klaargekomen.
Dan zal ik wel niet zwanger zijn, ik krijg de testen morgen binnen, dus ik kan altijd nog even testen als mijn ongesteldheid te lang uitblijft