tip aub.. kom niet in slaap

Discussion in 'Baby en dreumes' started by music4life, Dec 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

hallo ik heb wat tips nodig van jullie! onze meid,,ligt als ze in haar bedje ligt wel een uur te huilen,,we gaan steeds kijken,,schone luier? ja! gedronken ? ja kramp? knuffelen,,dan is het weer even stil en dan begint ze weer,, todat ze de volgende fles mag.. en daarna valt ze wel in slaap..ik dacht eraan om haar vroeger op bed te leggen,zodat ze mischien als wij op bed liggen wel slaapt tot de volgende voeding :(

2. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    jeetje joh dat is vervelend! misschien lekker bij je houden, proberen dat ze op je schoot in slaap valt en dan voorzichtig terug leggen in haar bedje. Ik vind het heftig hoor voor die kleintjes, eerst 9 maanden veilig en warm in mama's buik gezeten en dan ineens in een hele grote koude wereld.

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    ze is nog maar 3 weekjes oud..waarom laat je haar huilen? neem gewoon lekker bij je..of blijf bij haar zitten ofzo..

4. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

Jun 18, 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Als ze lekker rustig wordt van oppakken/knuffelen gewoon doen. Ik merk nu pas dat ze door heeft dat als ze huilt dat we komen. En mijn dochter is 9maanden (of traag van begrip maar dan denk ik niet :) ).
    Lekker verwennen met aandacht die kleine. En als je denkt dat er iets mis is gewoon bij de dokter langsgaan. Jij weet 't 't beste als er iets mis is.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,861
    3,373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    niet laten huilen idd en lekker bij je pakken! Dan maar bij je op schoot slapen! Die eerste weken is het zo moeilijk voor jullie en voor die kleintjes, het duurt even voor er een ritme gevonden is en als dat er is, dan wisselt het weer.. Maar knuffel ze lekker en troost ze, nu ze zo klein zijn hebben ze dat zooo hard nodig (en straks ook trouwens, maar nu helemaal)

6. cobravosje

cobravosje Actief lid

Nov 18, 2008
    182
    0
    0
    ja en omdat je kindje nog maar 3 weken is, ik bedoel..is net geboren is de "wereld" niet gewend, vind het eng en spannend.. wil graag nog heel dicht bij je zijn en dat is alleen maar goed

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    En als je het niet ziet zitten om je meisje continu op de arm te hebben (wat helemaal geen schande is) dan kun je ook het CB eens bellen om te informeren naar inbakeren. Dit geeft kindjes ook een beschermd en geborgd gevoel en kan heel goed helpen bij inslapen en doorslapen. Niet op je eigen houtje gaan inbakeren, wel even je laten informeren door het CB.

Als je bang bent dat je kindje eraan went om op de arm in slaap te vallen (en dat kan heel goed.. niet verwennen maar wel wennen). Dan kun je ook Donna is slaap wiegen en vlak voordat ze echt slaapt haar in haar bedje leggen. Erbij blijven bijvoorbeeld met je hand op haar borstje of hoofdje. Dit voelt voor haar dan ook veilig. Zo kan je haar steeds meer laten wennen aan zelf in slaapvallen.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,275
    6,802
    113
    Ja inbakeren heb ik ook bij Isabella gedaan.

Geweldig!

9. music4life

music4life Niet meer actief

ik snap jullie reactie ""lekker bij je houden"" ik wil ook niks liever ,,ik wil mn meisje absoluut niet laten huilen maar het is zo lastig,, steeds als ze in mn armen in slaap valt ,en ik haar terug leg, begint ze weer te krijsen,,dan pak ik haar weer en hetzelfde volgt,iedere nacht hetzelfde,,ik val zelfs bijna in slaap met haar omdat ze weer huilt als ik haar in haar bedje leg,,ik vind het echt moeilijk mwe gaan na oud en nieuw een nachtlampje halen en iets om haar in te bakkeren,,ik hoop dt het lukt,,vnogmaals mn hart breekt als ik haar hoor huilen,,maar jah ik kijk ook steeds heeft ze een schone luier? ja..boertje? heeft ze gelaten..kramp? neeh ze trappelt niet met haar beentjes,en heeft geen zuig behoefte! we hebben geprobeerd om het licht aan te laten ,maar ook dat helpt niet,,ze is wel ziek dus we denken mischien heeft ze pijn,maar als ze de volgende fles mag ,en ik leg haar terug gaat ze slapen..heel vreemd,,we leggen haar vanavond rond half 8 in haar bedje,,mischien als mijn man en ik naar bed gaan dat ze slaapt,,

10. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

May 13, 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik zou wel voorzichtig doen met inbakeren.voor sommige is het een oplossing maar het is niet iets wat je zomaar even doet.
    ik doe nu sinds die van ons weer wakker wordt snachts het 5,10,15 truukje...
    misschien helpt t ook als ze zo klein zijn.
    dus troosten,weglopen,5 min laten huilen,troosten,weglopen, 10 min laten huilen,troosten en ga zo maar door.
    misschien dat het bij jullie ook helpt..?
    iig veel succes!

11. Niet meer actief

3 weken is inderdaad erg jong vind ik ook.. Kay is precies hetzelfde (al denk ik wel dat hij precies snapt hoe die zijn zin kan krijgen maar dat terzijde ;))

Niet teveel laten huilen, misschien voelt ze zich gewoon eenzaam?

12. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mee eens!

13. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    meis ik had precies hetzelfde en weet je wat mijn kraamhulp en vk zeiden.:

waarom wil je in godsnaam van zo'n kleintje verwachten dat ze al alleen in zo'n groot bed gaan slapen? ze hebben negen maanden lekker bij hun mama gelegen en nu moeten ze opeens alleen in een groot bed liggen. koud.

ik heb haar eerst in bedje gelegd maar als ze ging huilen lekker bij me genomen. en nu slaapt ze als een roosje.

14. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Niet laten huilen idd. Wij hebben Nikolai vooral de eerste weken veel in bed genomen, getroost als ie lag te kreunen en te mopperen.
    En nu valt ie helemaal zonder problemen 's nachts in slaap en slaapt dan ook vrij vast zonder gekreun/gesteun/gemopper.

Share This Page