Boven in het bedje slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Britt16, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hey dames,

Onze dochter ligt 's nachts steeds "bloot" Doordat ze steeds naar de bovenkant van het bedje kruipt. Ook ligt ze soms helemaal overdwars en altijd zonder deken. Het nadeel hiervan is, dat ze het koud krijgt, en dan 's nachts steeds wakker wordt van de kou.
    Hebben jullie misschien nog tips om haar een beetje onder de dekentjes te houden?

Liefs brit

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een slaapzak!

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Idd een slaapzak, en evt. een extra lange die sla je om het voeteneind, dan blijven ze beter liggen... Heb ik ook gedaan en dit gaat prima :D

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

dit heb ik ook zo gedaan sinds gister. Ons ventje trappelde zichzelf ook de hele tijd bloot of ging aan 'de wandel'. Een maatje groter genomen en om het voeteneind geslagen, gaat hartstikke goed.

Dus ik zou ook een slaapzak aanschaffen, Britt.

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    dat ik daar nou nooit aan heb gedacht! wat een goede tip! tnx

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Met het omslaan van de slaapzak onder het matras beperk je natuurlijk de bewegingsvrijheid van je kind behoorlijk. Sommige kindjes vinden het prettiger om op hun buik of zij te slapen.. ik doe het om die reden niet. Een slaapzak helpt voldoende om het niet koud te krijgen

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jesse kruipt ook met slaapzak en al naar boven. Z'n dekentje heb ik sinds kort gewoon liggen, dwz, niet meer kort opgemaakt, want dan heeft hij helemaal niets meer aan z'n deken.

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hier slaapt mijn dochtertje vanaf dat ze 2 mnd is standaard in alleen een slaapzak. Helemaal geen dekentje in bed, want ze gaat toch het hele bed door... ze ligt nog steeds regelmatig overdwars (kan nog net) of ondersteboven in bed... :)

Deel Deze Pagina