Hoi! Even een leuke tip delen.(Misschien heeft iemand er wat aan, of niet) Nu ik vakantie heb moet ik steeds creatiever worden, want wat gaan we doen de hele dag. Wij hebben een zwembad voor ons zelf, die heb ik helemaal schoongemaakt, dekbed erin, ballen en speelgoed en mijn dochter heeft weer even wat nieuws! Een vriendin vond dit een super idee en heeft dit ook gedaan. Dus voor alle mama's die weer even wat nieuws willen en toch een zwembad hebben staan, hopelijk hebben jullie er wat aan!
leuk! jammer dat we geen zwembad hebben.. (ja, wel 1 van jip en janneke, maar die is zo klein dat er geen kussensloop in past, laat staan een dekbed)
wat een superidee! Ik zat te denken aan een buitenbox, maar die heb je zo eigenlijk helemaal niet nodig! Ik ga ook zo'n badje kopen! (heb nu een heel klein babybadje).
Mijn schoonzus heeft een poos geleden een tentje met bijbehorende ballen gekocht, dacht bij de Lidl. Voor het tentje is ze nog te klein, als ze tegen de rand aan staan kiepert ie om.
Hahaha wij hebben de kleine ook al een maand zo in de kamer zitten, ligt het speelgoed teminste niet overal en er zit een zacht randje omheen
hihi, wij hebben een tijd geleden een klein tentje gekocht met ballen erbij, vindt hij heeeeerlijk!!!! Ook een idee: bouw een hindernisbaan!!! Allerlei kussens, zitzakken, klimsels ennnn klauteren maar! Ook leuk: zandbak met wat water erbij, dus een bakje water erbij zetten. ge-wel-dig.
heel leuk hoor. wij hebben het badje wel maar geen tuin ofzo. alleen een balkon en wil hem daar echt niet alleen hebben. de woonkamer is groot en veilig dus daar kan hij lekker spelen en rommel maken.