OOO wat was dat een heerlijk gevoel toen ik het hartje zag kloppen! Eerst lag het erg stil, maar na een tijdje ging het bewegen, even gezwaaid met het handje en alvast laten zien dat het goed kan schoppen Wat is dat een geweldig om te zien! Ben nu ook een stuk geruster gesteld dat alles goed is! 30jan de volgende afspraak. verder iedereen een goed en vruchtbaar 2009!
Ik heb vrijdag de eerste echo.. Ik vond het eerst vooral leuk, maar begin nu toch wel zenuwachtig te worden.. Gevoel van twijfel.. Stel dat ik niet zwanger blijk te zijn... Wat als het hartje niet klopt... Afschuwelijk die twijfels.. Was het maar 2 dagen verder.. dan weet ik antwoorden op die vragen...
Ja dat gevoel van twijfel had ik ook! en het is dan ook egt een hele opluchting om het hartje te zien kloppen! Suc6 vrijdag met je echo
Mooi om te zien, zo'n heel klein mensje-in-wording in mijn buik.. Kleintje was al flink in beweging.. ( lekker spetteren in mn jacuzi.. ) De twijfel is in ieder geval weg.. Ook wat de bloeddruk betreft.. De gyneacoloog gebruikte een bredere band.. ( heeft dat ook op t echo-verslag gezet) en zei dat dit eigenlijk nog niet de beste band was die hij had..
ja egt geweldig om te zien he! Dat alles erop en eraan zit, en dan gaat het ook nog bewegen. Maar mooi dat de bloeddruk goed was! en dat het hartje klopte natuurlijk. gefeliciteerd
Fijn hè, zo'n goede echo! Ik mag maandag, hopelijk kom ik net zo verwonderd en vrolijk terug als jij! Gefeliciteerd!