@Kinderwens87 Klopt idd, ik heb ook niet zoveel last... Van de week eerst krampjes en steekjes, nu niks... Alleen borsten zijn gevoelig... lijkt net alsof ze ontploffen... Mijn darmen kunnen ook zijn van spastische darm, dus weet het niet precies... Ik voel me snel moe ofzo, moeilijk te omschrijven.. Positief proberen blijven, komt vast goed
Oh maar moe is toch een teken! En misselijk was ik ook pas rond 6 weken geloof ik! Zit vast goed hoor! Heb vertrouwen.
Wat een onzekere tijd he zo aan het begin. Kon je maar met een luikje naar binnen kijken om het even te checken. Kan me je spanning goed voorstellen maar je kunt er gewoon niks aan doen. Het is niet zo dat als je je nu al zorgen maakt dat je dan iets kan voorkomen ofzo. Wachten, wachten en wachten helaas
Dames het is echt zo kwaaltjes komen en gaan. Ik was ook blij als ik zere borsten had en de andere dag had ik niks. Liep hele dagen op me borsten te drukken! Om gek van te worden. Bij me dochter enorme buikpijn of bandenpijn die ook kwam en ging. Nu helemaal niet gehad dus dat kan ook nog verschillen. Misselijkheid komt meestal tussen 6-7 weken. Dus het komt vast allemaal goed dames. Ik hield me maar vast aan het spreukje kwaaltjes komen en gaan. @Doornroosje94 aah potverdikkie zeg! Echt geen leuk verjaardag Kado! En echt zo balen weer dit rotte teleurstelling!
Komt goed dames, kwaaltjes zeggen niet veel en wie weet lig je morgen naast de wc omdat je je zo slecht voelt @Doornroosje94 bah wat k.k! Hopelijk kan je toch nog een beetje van je verjaardag genieten! Hier ellendig, diarree sinds vannacht, daarna maar probiotica genomen en dan kan ik normaal 2 dagen niet meer naar toilet (maar liever dat dan elk uur naar de wc lopen, zeker nu). Maar deze keer werkt ie ineens maar een paar uur. Ben vandaag weer al 2x moeten gaan. Bah bah! Eten krijg ik er met moeite in. Ziek zijn heb ik nu echt geen tijd en zin voor!! Maar als dit aanloop naar bevalling is, dan mag dat ook wel snel stoppen want zo vermoeiend en hongerig aan een bevalling beginnen is ook geen pretje..
@Doornroosje94 gefeliciteerd met je verjaardag maar een witte test echt niet leuk. Maar 10 dpo is nog vroeg hoor. Wie weet. Ik duim toch voor je. En lekker glaasje wijn drinken dan op je verjaardag! @Kinderwens87 klachten komen en gaan inderdaad. Hou je vast aan je vermoeidheid en weet. De meeste zwangerschappen gaan gewoon goed.
@Doornroosje94 gefeliciteerd!! Alleen wat shit shitshit van die testen Ze zijn zo stom die witte testen
@xMeliisz gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! een heftig verhaal ! Iets wat bij mij ook telkens in mn hoofd rondspookt.. Gelukkig nu lekker thuis met zn vieren genieten. @Doornroosje94 gefeliciteerd met je verjaardag (kan nog net). Wat balen zeg van die witte test !
@Doornroosje94 wat balen meis.. ga je eventueel morgen nog testen? Ik had in het begin ook niet veel kwalen maar als er ineens 1weg was dacht ik gelijk o nee.. pff ja die onzekerheid t lijkt alweer lang geleden maar tegelijkertijd nog maar pas echt heel dubbel.. En nu gaat t zo snel echt ongelooflijk en heb je weer andere onzekerheden..
Bedankt voor de felicitaties allemaal ik zou morgen ongesteld moeten worden, dus ga waarschijnlijk wel weer testen dan
Gek he.. ik heb vandaag ook helemaal niks gevoeld.. had vanochtend alleen 1 hele gevoelige tepel. Voor de rest geen krampen.. het zal er wel goed in vast zitten denk ik hahaha Ik doe vrijdag ofzo nog een clearblue.. dan zijn ze op.