Hier gaat alles goed... Zere/gevoelige borsten/tepels en vanmiddag misselijk geweest... Krampjes/steekjes weg nu... Ik ga morgen gyn bellen, had normaal afspraak 6-7 voor uitslagen... Wil nu vragen of ik nog moet Bloedprikken. De afspraak wil ik wel door laten gaan want wil wel uitslag van het sperma... en ik wil dan 6-7 vragen of de gyn echo wilt doen
@Doornroosje94 toch duim ik op een streepje hoor! Aan witte testen doen we niet!!! En ongie al helemaal niet! Weg ermee voor 9 maanden! @Daantje17 ja wel goed dat je nog ff na laat kijken met bloedprikken. Kan in iedergeval geen kwaad toch! Lekker allemaal die kwaaltjes dames! Hier sinds gister avond ineens weer mega zere boobs dus kan ook nog als je over de helft bent whaha’
Kom @Doornroosje94, pipi doen! @Daantje17 goed idee! Dan weet je ineens toch alles voor moesten jullie voor een volgende gaan ooit. En hopelijk wil die echo doen volgende week! Ben je daarin ook meteen gerustgesteld
@Daantje17 ik zou ook de uitslagen willen weten hoor heb je recht op. En een echo zal die vast willen doen. Althans hier krijg ik elke controle een echo
Helaas weer negatief.. toen hij nat was dacht ik een tuurstreep te zien maar die vind ik niet meer.. maar ja door die maand toen ik zwanger bleek denk ik dat het altijd zo gaat lopen, bij zl heb ik ook de eerste maand mijn ‘menstruatie’ nog gehad toen ik zwanger bleek, rotte is dan dat bloed mij nooit meer zal overtuigen dat ik niet zwanger ben.. maar iig voor nu nog geen bloed, ik verwacht vanavond wel
Goed. alleen zere tepels hahaha.. Tis hier heerlijk weer op Mallorca dus ik geniet volop. Heb alleen al een paar dagen aardbeien yoghurt gegeten smorgens in het hotel met geschild fruit erdoor.. zou het kwaad kunnen? Dat brood is niet te pruimen.. de yoghurt zag er goed uit en smaakte normaal.. maar word er toch een beetje onzeker van
Oh nee @Doornroosje94 wat jammer! Dikke knuffel meis. @Sasja88 ik denk dat het zeker wel kan hoor geschild fruit! Gewoon lekker eten.
@Doornroosje94 aah nee he domme witte test!! @Sasja88 geniet lekker van je vakantie! En dat fruit kan je gewoon eten hoor!