@Vinexkindje t was dus niet zo makkelijk klusje en idd hulp gehad dus om ze nu weet eronder uit te halen.. @Sasja88 nou duidelijk toch, op naar de eerste echo
Dat vreesde ik al, dat ze er niet makkelijk onder gingen. Dan moet je inderdaad kijken of je je matras kunt verhogen met iets eronder. Maar dan lig je waarschijnlijk ook weer minder comfortabel dan direct op je lattenbodem. Lastig!
Lastig @River87 maar ik zou ze eronderuit halen. Jouw rug/bekken is minstens even belangrijks als die van de kraamzorg of verloskundige. Jij wilde ook thuis bevallen of niet?
@Sasja88 daarmee prikken ze op chlamydia. Mocht daar wat uitkomen dan krijg ik een uitstrijkje. was vrijdag einde middag dus een uitstrijkje kon ze niet meer opsturen.
Oké! Ja dat heb ik ook gehad. dan zal je (mocht je weer ongi worden) wel moeten prikken op andere stofjes mbt je eisprong enzo..
@Neeltje1985 nee we doen zh ivm appartement 2 trappen en klein.. en wil badbevalling Maar als mn bed laag staat kost t ook moeite hoor hihi Ik heb trouwens vanmorgen en nog een keer en zojuist soort kramp ongesteldheid achtig.. voorweeen? Indalingsweeen kan t niet zijn aangezien hij nog steeds verkeerd ligt en draait.. Hoop ook dat hij nog goed gaat draaien eerdaags..
Oehhh! Een badbevalling!! Dat is mijn droom ook!! Hoop voor je dat je mannetje nog even goed gaat liggen!
Ja kunnen oefen weeën zijn.... Ik heb ze ook af en toe. Harde buik en dan menstruatie gevoel. Kan soms weken zo door gaan haha! Kun je ook niet aan achterkant het bed uit?
@Sasja88 ja ik hoop dus ook echt dat hij goed gaat liggen en we voor die badbevalling kunnen gaan! @Neeltje1985 nee achtrtkant precies t zelfde.. maar hebben hier op ons dorp een goed hijskranen bedrijf dus schakel die wel in
Haha ha ik zou dan de passieve tillift nemen. Heerlijk. Wel je vent ff goed laten oefenen van te voren.
Heyhey, Heb morgen weer controle. Hoop dat ik dan wel gestript kan worden...want vind het nu wel lang duren. Ik zou inleiden niet prettig vinden dus wil ik wel gestript worden. Wie weet wat het oplevert. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes Stessje
Zeker..... echt bizar haha dat je gewoon niet weet wanneer het begint, we kijken erg uit naar ons meisje
Yessss, je bent zwanger, meid ik ben blij voor je. Heb lang niet meer hierop gezeten, maar super fijn nieuws. @Sasja88
Jeetje dat je nog niet bevallen bent!! Ze vind het vast te warm daarbuiten haha! Succes met de hopelijk laatste loodjes. Ik ben blij dat ik nu niet op mijn dikste ben poeh! Vind nu al te warm! @Neeltje1985 is het nog een beetje vol te houden met de 2?