Gaan voor 1e 2e 3e kindje najaar 2017 deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rissie10, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.024
    1.309
    113
    Vrouw
    Oh lees dit net, spannend zeg!!
    Ik ken iemand die heeft het gehad en die beviel dezelfde dag nog...

Hopelijk hebben we snel babynieuws van je :D
    Nogmaals succes!

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Spannend @Stessje86 , hopelijk helpt het strippen! Wordt tijd dat jullie meisje geboren wordt:)

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  3. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.274
    1.106
    113
    Tsjee, @Stessje86 , je zit nog steeds te wachten! Wat een geduld voor jullie dametje. Hopelijk kun je gestript worden en gaat het dan beginnen. Allerlaatste loodjes, meis!! Zet hem op!

4. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @Stessje86 jeetje meis ik hoopte dat het rustig was, omdat je baby moest verzorgen oid. Met strippen heb ik wel ervaring. Helaas geen succesverhaal. Voelt wel beetje ongemakkelijk en geen resultaat. Bij m'n zus heeft het wel wat opgeleverd. Gerommel hele dag en in de avond beginnen de weeën. Ik hoop dat ze in ieder geval iets voor je kunnen doen. Zet hem op!

Stessje86 vindt dit leuk.
  5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hopelijk helpt het @Stessje86! Niet fijn al een week over tijd. Reflexologie al geprobeerd? Schijnt ook wel eens te werken. Of seks, maar dat is met zo'n buik én dit weer niet echt ideaal haha.
    Veel succes iig!! Hopelijk mag je snel babynieuws komen brengen!

6. Stessje86

Stessje86 Actief lid

1 okt 2017
    350
    338
    63
    Vrouw
    Deventer
    Jeeh @Nikki456 zwanger. Super fijn voor je. Hoe voel je je?
    heb gelukkig niet zo veel last van de warmte. Zorg ook dat ik niet de hele dag buiten ben haha

7. Stessje86

Stessje86 Actief lid

1 okt 2017
    350
    338
    63
    Vrouw
    Deventer
    Ja ook al geprobeerd. Ze komt hopelijk wel natuurlijk.... jij schiet ook op. Voel je je goed?

Meisje89 vindt dit leuk.
  8. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @Stessje86 jee meid 1 week overtijd is ook niet leuk met dit weer. Hopelijk komt je meisje snel maar je weet het gaat echt niet meer lang duren hoor.

Hier gaat het nog hoor. Wel erg dikke voeten. En super blij dat ik de 37 weken gehaald heb :)

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja hier gaat vrij goed. Alleen die warmte kan ik niet goed tegen maar oké. Heb gisteren gezien dat het zeker tot en met 12 juli nog 25 a 30 graden blijft en droog ook, dus het wordt sowieso bevallen in de hitte, dat is iets dat zeker is.. Hopelijk begint het dan savonds of snachts want anders ga ik kapot denk ik.

Stessje86 en Neeltje1985 vinden dit leuk.
  10. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    @Stessje86 heel veel succes de laatste dagen/uren.. hoop dat de kleine zich snel meld.

Hoe gaat het met de andere mama’s die bijna uitgerekend zijn? Alles klaar en klaar voor?

Onze dame is morgen alweer 2 weekjes en wat is het heerlijk weer zo’n kleintje in huis maar zeker ook weer wennen en stuk pittiger met nog een peuter in huis. Ik moet er echt aan denken dat ik tussendoor genoeg rust neem ivm de keizersnede.
    Met de kleine meid gaat het goed alleen wel last van krampjes. Sommige dagen huilt ze best veel en andere dagen slaapt ze weer veel. Gister een newbornshoot gedaan en ben benieuwd naar de foto’s.

Zijn er meiden die het leuk vinden om ook te kletsen in een geheime facebook groep? Daar kan ook de naam en foto gedeeld worden

Stessje86, Sasja88 en Meisje89 vinden dit leuk.
  11. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.024
    1.309
    113
    Vrouw
    Wat gaat het snel zeg!
    Alweer 2 weekjes....
    Goed dat je je rust neemt, zeker niet vergeten, dat is ook belangrijk!

Ik zou wel in de fb groep willen hoor :)

Hier is de misselijkheid en moeheid begonnen... voel me zo beroerd :eek:
    Mja tis voor een goed doel :roflmao:

Nikki456 en Meisje89 vinden dit leuk.
  12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    @xMeliisz heerlijk zo'n baby weer! En met een peuter lijkt rust me inderdaad moeilijk soms. Staat me hier ook nog te wachten, en met dan nog een 8-jarige met handleiding in huis de hele vakantie wordt het behoorlijk pittig de eerste 4m (vanaf 5 november mag de jongste/middelste naar school).

We hebben met enkele juli mama's van hier in de groep ook op Facebook een groepje :) is heel gezellig!

caatje87 vindt dit leuk.
  13. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Diegene die het leuk vinden om in een geheime facebook groep te komen stuur mij even een privebericht. Dan stuur ik mijn naam en kan ik de groep aanmaken en toevoegen

14. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.274
    1.106
    113
    Leuk om even te horen hoe het gaat @xMeliisz met jullie kleine meisje! Ik zit inmiddels al in twee groepjes (en nog twee van de voorgaande zwangerschap) dus ik sla even over haha.

Ik kan eindelijk ook van mn verlof genieten (ben zzper en heb iets langer doorgewerkt) en dat heb ik vandaag meteen goed gedaan met een high tea haha. Die kilos zitten er nu toch al aan hahaha!

Eerstewondertje, rissie10, xMeliisz en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    De groep bestaat nu uit 3 dames. Nog meer die het leuk vinden?

Daantje17 vindt dit leuk.
  16. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Sorry leuk idee maar ik zit echt in te veel groepen:|:cool:.

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O jeej !! Misselijkheid is zo vervelend!! Toen ik het voor de 2e keer kreeg dacht ik Owja zo voelde Zwanger zijn bah hahah!
    Maar idd het is voor het goeie doel en bij de meeste is het rond week 12/13 wel een stuk minder of over. Even doorbijten dus.

@Vinexkindje heeerlijk genieten van je verlof! Gelukkig is het mooi weer! Ging het allemaal makkelijk met het UWV ivm je verlof? Ik ben ook zzper!! Ga het over 2 weken ook alvast aanvragen . Ik heb normaal haat aan Het UWV . Altijd zo gedoe!

@Meisje89 vreselijk hè die hitte! Kan er ok slecht tegen. Was zaterdag helemaal bevangen door de hitte. En bevallen in deze hitte lijkt me vreselijk ! Beval je in het zkh? Of thuis. In zkh is het meestal wel cool dat scheelt.

@xMeliisz heerlijk hè zo’n inimini dropje. En wat gaat het snel! Alweer 2 weken.

@Stessje86 benieuwd hoe het strippen is gegaan??

Meisje89 vindt dit leuk.
  18. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @xMeliisz sorry ik ga anders overzicht kwijt raken.

19. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Jeetje 2 weken alweer @xMeliisz , wat gaat het snel

@Daantje17 sterkte met de misselijkheid

@Sasja88 hoe gaat het met jou?

Hoog zwangere dames, houden jullie het nog vol??

@Elletje jullie zullen met een klein weekje wel weer thuiskomen.. onwijs benieuwd naar jullie verhalen en of er al roze nieuws is:)

@Yviev wanneer kregen jullie de uitslagen ook al weer van je man? Of heb ik er over heen gelezen?:oops:

@Stessje86 hoe is het strippen gegaan?

@Doornroosje94 geen test meer gedaan? Ga je alweer richting je ei?

De misselijkheid blijft hier nog steeds uit, net als vorige keer. Het beetje wat ik nu heb gehad is echt te verwaarlozen. En ik weet dat veel dames er jaloers op zouden zijn maar het zit me echt niet lekker:(

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    @rissie10 ik beval als het goed is weer thuis. Hopelijk snachts, sowieso omdat de kindjes dan slapen, maar ook voor de hitte.. Hoewel het savonds nog 26 a 27 graden kan zijn in de eetkamer (daar ga ik bevallen in bad). Maar hopelijk kan ik de ramen nog even open laten staan tijdens de weeën zodat het wat koelt. En dan als het echt gaat beginnen maar dicht doen voor het geval de buren met de ramen open slapen :roflmao: toch beetje gek idee dat ze me zouden horen haha

Ben ook benieuwd naar @Elletje !

@Kinderwens87 zolang ik niet buiten ga namiddag in de hitte, hou ik het nog wel. Binnen is ook warm, maar doenbaar. De zon en geen wind is het ergste, dus blijf ik lekker binnen!
    Snap dat je ongerust wordt van het niet misselijk zijn, maar als je dat bij de vorige 2 ook zo had, dan is de kans groot dat het nu weer zo gaat. Wanneer heb je echo ?

Deel Deze Pagina