Ja idd.. merk dat ik toch af en toe wel ergens last van heb haha.. Herkend iemand dit: een soort zenuwpijn/pijnscheut door mn bovenbeen en bil. Niet normaal soms. Kan amper van de bank af komen. Denk dat het binnenkort fysio wordt
En een klein sliertje bloed... god ik maak me zo'n zorgen.. morgenvroeg gelukkig naar de vk.. heb geen klachten verder zoals buikpijn ofzo hoor.. maar ik zag dit net bij het afvegen tussen mn afscheiding
Oh bah niet leuk. Ik had ook bij mn zoontje roze verlies 2x paar dagen achtereen. Toen was alles gewoon goed hoor. Komt vaker voor.
@Sasja88 snap ik! Vaak is er gelukkig niks aan de hand! Doe rustig aan en probeer te genieten van het mooie weer! Knuffel
En weer krijg ik geen meldingen.... Tjonge.... @Sasja88 Hopelijk niks aan de hand, morgen gelukkig echo! Zolang je geen krampen etc. heb, geen zorgen maken (terwijl ik dat ook zou doen ) Wat betreft die zenuwpijn/pijnscheut in bil en been kan ook van je rug afkomen... Misschien morgen aangeven bij de vk? Zij kan je misschien tips of iets geven?
Hier voor de rest alles prima Alle symptomen heb ik, maar die doorsta ik met alle liefde Want ja... ben tenslotte zwanger van ons ukkepukje ❤️
Kanvanuit je bekken zijn... even in de gaten houden en anders naar een bekkenfysio? Bah wat schrikken. Heb het bij mijn oudste ook gehad en was toen gelukkig niets. Toevallig seks gehad, moeten niezen, obstipatie? Dingen die voor een gescheurd adertje kunnen zorgen..
Gisteren seks.. Maar ik weet de oorzaak al.. beetje gênant haha.. iets met te wild met wc papier afvegen waardoor er wondjes ontstaan..
CD 20 en wij spelen nog altijd the waiting game... VL is wel blij met zoveel ‘oefenen’ haha nu toch weer wat eipijn dus ik hoop dat hij toch eens zal gaan springen.. @Sasja88 dat is schrikken! Maar een veegje betekend meestal niets, geniet van de echo morgen, hopelijk dan wat gerustgesteld!
Wat een onzekere rottijd is het toch he @Sasja88 maar fijn dat je waarschijnlijk de oorzaal hebt gevonden! @Doornroosje94 irritant zeg dat hij niet wil springen. Leuk en aardig dat oefenen maar hallooo, we willen gewoon een eitje natuurlijk! Hier nog niks aan de hand. Ik rommel nog wel lekker rond hoor
Ja helaas mee bekend! Last van bekkeninstabilitijd. Me stuit staat na bevalling van me dochter scheef. Daardoor lijkt me rechter bekken iets hoger te staan. En links overbelast. Spier in me bil doet onwijs zeer. Waardoor ik soms ook door me been zak. Is gewrichten doen zeer en onderug. Ook allemaal al vanaf week 6! Ben er nooit vanaf gekomen na me bevalling. Wel stukken minder geweest. Maar nu ik zwanger begon de elllende al met week 6! Loop alweer vanaf week 7/8 bij de fysio. Oo bloed of roze is eng. Had het bij week 9. Gelukkkig niks aan dr hand. Maar je bent erg doorbloed en kan snel bloeden. Maar gelukkig heb je morgen weer een echo! Spanened! Hopen dat alles Oke is daar binnnen