Waarom een dure test kopen. Als die goedkope ook werken. Kijk wel uit hahahaha. Nu in bed drukkend gevoel op onderbuik en steekjes achter heupbotten. Heel herkenbaar, maar zo bang om we al wat van te maken/zeggen.
Spannend @Doornroosje94 en @Elletje Ik duim hard voor jullie. Wanneer willen jullie op zijn vroegst gaan testen?? @Yviev duim ook voor jou! Voor je het weet kan je ook alweer testen! Doe je nog temperaturen?
Ja vorige maand 1x niet. Deze maand weer wel. Vind het toch fijner! Dan weet ik precies wanneer die geweest is
Ha, voorlopig lekker niet. Meestal begint mijn menstruatie 4dagen van te voren met licht bloedverlies. Dus dat verwacht ik eind vd week. Als dat niet komt. Dan zal ik het nog eens overwegen. Om toch al voor NOD te testen.
Ja spannend! Heb wel het gevoel of ik steeds dichter bij een zwangerschap ga komen (joh ) ik hoop het zo! Over paar dagen is het een jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest had.... wordt tijd voor een nieuwe positieve! Ringen voor Gp zijn gister in bestelling gegaan!
Even een korte update namens @Vinexkindje . Ze is vanmorgen bevallen van haar dochtertje L.otte, 3960 gram en 55 cm. Ze zal in de komende dagen vast nog wel zelf een update geven, maar ze wilde jullie dit leuke nieuwtje niet onthouden.
@Vinexkindje nogmaals gefeliciteerd Weer een baby erbij! Zal ik dan de volgende zijn.. En hoe leuk als de laatste dames straks allemaal op roze gaan, duim duim duim
Ook spannend hoor. Nog even...... Vind net zo bizar snel gaan.weet nog dat jullie net zwanger waren en. U al bevalllen zijn of op het punt staan te bevallen. Hier gewoon al 25 weken.gaat zo snel wordt er wel een beetje emotioneel van,dat dit me waarschijnlijk wel een laatste keer zal zijn dat ik zwanger ben.maar tegelijk ook zo nieuwschierig hoe ze eruit zal zien ,en of ze op der zus lijkt hihi.
Jah absoluut, en bij mezelf voelt het allemaal zo traaaaaaag. Wel vannacht steekjes gehad. En nu trekkend gevoel rechts, maar weiger nog steeds er iets van te maken. 8dpo nu ongeveer.
Jeej weer een baby! En inderdaad, grote meid gefeliciteerd @Vinexkindje Nu ben jij inderdaad @River87 kom maar op met die jongen! De meisjes beetje in toom helpen houden samen met die van @Neeltje1985 @Yviev hoop mee met jou op roze!