Mijn hemel ik hoop zo! We drinken al 2 maanden geen alcohol, slikken keurig een heel arsenaal aan vitamine. Ik drink sinds deze ronde elke ochtend een glas granaatappelsap en heb mn maansteen of jade om een carneoolengeltje in mn bh Baat het niet.....
Hahaha! Je moet ook niet te geforceerd gaan leven hoor. Dat helpt ook niet! Gewoon je ding doen.. nou ja alcohol in de wachtweken zou ik ook niet doen maar anders kan het gewoon hoor. Haha maansteen. Hopelijk brengt die geluk!
De dokter rade het aan om dat eerst is te laten staan. Volgende week moet vriend weer zn zaad inleveren geloof ik. Ben benieuwd en angstig tegelijk.
Haha zo gek is dat niet hoor! Had ook een maansteen in me bh. Dronk ook granaatappelsap. En vitamine pillen. Manlief ook smoothies. Minder alchol( drinkt alleen in het weekend 1-2 biertjes) en gebruikte prefert glijmiddel of conseive plus rond ei! Ik duim voor je! En hoop ook dat de zaadjes goed zijn van je man!
Byebye eerste trimester!! Hallo tweede trimester!! Vandaag 12 weken en wat voelt het geweldig (ondanks alle symptomen) om zwanger te zijn! Ik geniet elke dag!
Zoooo ik had gister toch een ei??pijn! Echt onderbuik en onderrug..begon einde middag en in de avond was het ineens weg gelukkig! Nog nooit zo gehad
Veel klus plezier dames!!! @Daantje17 heerlijk he als dat eerste trimester voorbij is! Vind het eerste altijd niks bah! Nu genieten!
Ja nu eindelijk genieten ondanks alles! We proberen er het beste van te maken... (Schoonvader heeft die rotziekte en zit overal.....)