Dank je wel! We proberen er het beste van te maken, hij is erg positief, gelukkig! Vrijdag hebben we afspraak oncoloog en horen we hoe en wat verder.....
Sterkte @Daantje17 Ik duim voor jullie @Elletje @Doornroosje94 en @Yviev . Tijd voor iedereen op roze
Oké! Ohh ben benieuwd naar zn zaadjes! Maar als het er weinig zijn kunnen ze er iets aan doen he. Dus wees maar niet bang!
@Daantje17 O gatsie dan is alles toch al minder genieten met die rotte ziekte! Hoop toch dat je kan genieten van je zwangerschap ondanks al dat gedoe. Ik haaat die ziekte bah! Sterkte!
Dank voor jullie berichtjes! We proberen er het beste van te maken Heb gister een doppler besteld, zodat schoonvader ook een keer kan luisteren ❤️ ( ook natuurlijk mijn vader en de rest)
Temperatuur jij ook of niet? Daar kan je een hoop uit afleiden. Dan had je misschien al kunnen zien of het zou uitlopen op een menstruatie of niet.. Ik duim dat het een innesteling is
Nee doe ik niet. Ik ben een hele slechte slaper. Dus heeft ook heel weinig nut dan. Naar mijn idee in ieder geval.
als het van innesteling is, dan is die vanmorgen pas geweest, aangezien bloed echt helder rood was. Dus dan zou ik dinsdag op zijn vroegst pas wat kunnen zien op een test denk ik. Dan ben ik 11 dpo. Meestal als ik de eerste dag bloeding heb gehad, dan heb ik het de volgende dagen ook, dus ben benieuwd wat de komende dagen gaan doen.
Oo nee he @Elletje wel vervelend nu al!! Ik hoop toch dat het van een innesteling is ofzo! Heb je toevallig geknutseld? Dat het misschien daarvan is?
Nee, hadden we niet. Heb wel ook last van obstipatie en van mijn onderrug, net wat maagzuur. Maar ik heb elke maand wel wat dus mweh, zal wel.