@rissie10 @Yviev @Meisje89 , ze ging vorige week vrijdag testen, dus ik stuurde vrijdag eerst ‘succes!’ en dan ‘mag ik je al proficiat wensen’ later op de dag, allebei gelezen en compleet genegeerd, dat vertaal ik als ‘ik ben zwanger maar jij mag het nog niet weten’ ik heb haar vriend gezien en die zei dat ze nog niet had getest maar geloof er nix van... maar ik ga er niet meer naar vragen bij haar, bitch, mij zomaar negeren haha
Neehee meen je niet! Wat een trut! Wat stom dat ze je negeert! En dan is ze inmiddels al wel 7/8 weken zeker?? @Elletje Oke nog steeds roze dus! Heb je nog een testje gedaan? Of wacht je ?
Nee, meestal pas als het echt doorgebroken is. Maar vroeger had ik dat wel altijd, (lees middelbare schooltijd). Heb al maanden geen last menstruatie. Ik krijg als het goed is wat gevoelige testjes binnen met de post vandaag. Dan doe ik nog 1 test. Als deze negatief is, dan is het gewoon klaar. Net even teruggekeken wat ik allemaal had toen ik in februari zwanger bleek te zijn. Toen rugpijn gehad vanaf 11 dpo. Ik ben nu 10/11 dpo. maar had toen ook al een licht positieve test.
@Elletje bleh, balen!! Gun het je zo.. @rissie10 bijna 9w als ze een regelmatige cyclus heeft... gun het haar nog steeds niet maar dat komt wel ik zie haar komend weekend en ik ga er niets zelf over vragen maar bereid me voor op een aankoniging... waar ik haar ga zien zou ze normaal gezien (veel) drinken dus merk het wel
Als er eind van de week nog niks doorkomt dan doe ik er nog eentje. Als ik dat vol weet te houden tenminste.
Nou dat hooop ik ook! En stiekem hoop ik dat ze niet zwanger is en enorm baalt! Beetje lopen zuipen terwijl je al zo ver bent! @Elletje hoe gaat het nu?
Kom maar door met de rode dagen, dan is het klaar. Volgende maand wordt ook niks omdat mijn man in het buitenland zit. Ga wel ovulatietesten doen, zodat ik weet wanneer eisprong is geweest. Voor als we over een paar maanden naar de huisarts moeten stappen. We hebben ons zelf tot einde van het jaar gegeven om zwanger te worden.
Je LF is dit keer gelukkig wel wat langer btw! Maar wel echt zo shit Vanaf en t/m +/- welke cd is je man weg aankomende ronde? Knuffel