Wel balen maar ook weer fijn. Cd dag 1! En misschien heeft je lichaam ook even tijd nodig. Weet na me bevalling dat mijn cyclus ook hele poos raar heeft gedaan en toen pas weer normaal was. Hopen dat het nu snel raak is!!
Dat klinkt positief! Je hebt ook hele heftige afwikkeling van je mk gehad. Kan makkelijk zijn dat je lichaam er nu pas echt klaar voor is! Duim duim duim
Niet leuk op dit moment maar inderdaad klinkt wel positief! Misschien nu pas helemaal hersteld en klaar voor een nieuwe zwangerschap? Ik hoop dat je dan snel een plakbaby krijgt!
Ik woon bij mn schoonouders tijdelijk.. en nu zag ik ineens op het prikbord iets over een spiraal die eind dit jaar vervangen moet worden.. (zulke dingen wil je niet weten). Volgens mijn man is ze geholpen en kan ze niet zwanger worden.. maar waarom gebruikt ze anders zoiets dan? Ze is halverwege de 50.. dus al volop in de overgang lijkt me..
Wellicht om de overgang wat te vergemakkelijken? Doordat de mirena lichte hormonen afgeeft zal ze wellicht minder klachten hebben
Die ‘vriendin’ van me is dus inderdaad zwanger.. ml was zo lief om dat gisteren al bij haar te ontfrutselen omdat ik echt niet verrast wil worden door een of andere aankondiging.. had het al wel gedacht hoor maar heb er toch wakker van gelegen..het is gewoon niet eerlijk
@Sasja88 omg whaha zulke dingen wil je idd niet weten!l van je ouders /schoonouders. Idd vreemd op die leeftijd nog een spiraal.... Uhm. @Doornroosje94 pfff snap het! Stomme draak gewoon zwanger . Achterlijk en dan zuipen Pff! Kan het niet uitstaan sorry!
Haha @Sasja88 weet je dat ook weer lijkt me inderdaad om klachten van de menstruatie te verminderen. @Doornroosje94 stomme geit, zo'n types worden dan natuurlijk weer gelijk niks zwanger, typisch!! Hopelijk houdt de baby er niks aan over, arme pruts..
Oh @Elletje balen zeg. Heeft je ongi al doorgezet? @Doornroosje94 echt niet eerlijk nee. Hoe ver is ze nu? Pfff ik begrijp sommige mensen echt niet. Ik duim extra hard voor jou deze cyclus. @Yviev waar ben jij in je cyclus.
@Doornroosje94 kon ook niet anders.... echt oneerlijk! Grrr! @Neeltje1985 ik zit op 8 dpo. Meestal LF van 11 dagen dus we wachten t maar weer af.... heb en voel niks wat ik nooit eerder gehad heb
We lopen bijna gelijk op ik zit op 7DPO en heb ook een LF van meestal 11 dagen dus I’m right behind you! Laten we hopen dat onze kindjes allebei met 1 dag verschil in mei geboren zullen worden (maar ik heb er ook niet veel vertrouwen in want alles voelt hetzelfde)
Blegh stom mens.. en maar gezopen hebben.. dom van haar.. hopelijk voelt ze zich enorm schuldig. @Yviev @Doornroosje94 Ik vernam toen ook niks anders dan anders hoor.. en toen was het raak. Zegt niks.
Nou temperatuurdaling gehad vanmorgen verwacht door te gaan over dag of 2 naar de volgende ronde helaas!
Oww Pff! Maar dat kan toch ok een innestelings dip zijn? Of niet. Heb niet zoveel verstand van temperaturen.
Kan altijd maar verwacht dat zeker niet omdat ik de laatste paar cycli een LF van 10-11 dagen heb en ik nu op 9 dpo zit...
Heeft je mannetje zn kwak nou al ingeleverd dan? Want jij verheugt je er elke maand weer op terwijl het misschien wel niet wil zo.. Sorry dat ik zo grof ben hoor.. maar vind het zo sneu voor je steeds