Hij heeft vd week de dokter gebeld maar bljjkbaar waren ze 3 weken met vakantie. Alleen voor spoed en herhaalrecepten kon hij naar de vervangende. Morgen zijn ze weer aanwezig maar gok dat hij er dan nooit doorheen gaat komen..vreselijke HA praktijk is het. Maar gauw na verhuizen overstappen naar de mijne!
Waarom gaat ie niet nu al over? Mag dat niet? Ik zou niet wachten op die andere hoor, duurt zo al lang genoeg allemaal. En hopelijk een innestelingsdipje, en niet weer ongi komende dagen
Vanmorgen temperatuur weer hoger maar net met grote boodschap excuus toch al wat roze. Ben verkouden dus denk dat die verhoging daar van is gekomen en dat het morgen doorbreekt helaas....
Oke weer te vroeg gaan testen maar weer heerlijk vaag Klein streepje op action, predictor negatief... als het omgekeerd zou zijn zou ik positief zijn maar dit lijkt me weer een vals streepje van action..
Ik lees ook slechte verhalen over de testen van de action met valse lijntjes. Al hoop ik natuurlijk voor je dat er wat zit te broeden!
In combinatie met de witte predictor ben ik ook niet geneigd om te denken dat action juist zit...nu proberen pas te testen als ik effectief overtijd ben want het sloopt me zo elke keer..
Ow spannened weer zeg! Ik duim Doornroosje! @Yviev Uhm toch goed dat ie hoger was. Hoop toch echt zwanger dit keer . En idd gewoon overstappen op een andere dokter zou niet wachten hoor. Zonde van je tijd
Nog paar maanden dam gaan we verhuizen en zou het heel onhandig zijn als hij bij zn eigen dokter blijft. Vorige keer met mn bloedende wond was hij met mij mee naar mijn dokter en hij voelde zich niet aangekeken... (van stad naar dorp, hij is dan import hè ) Dus heel veel zin om over te stappen had hij nog niet...
Nu is het wel een beetje onduidelijk omdat je niet heel de echo op de foto hebt. Heb je een duidelijke foto?
Ik heb hier al helemaal geen kaas van gegeten Ik denk jongen! Maar ga er dan maar vanuit dat het een meid is ik heb t altijd precies verkeerd