@Elletje wanneer mag/ga je testen? @Sasja88 ik zit op CD 18, ik verwacht mijn eisprong ergens tussen nu eens dinsdag
@Elletje spannend! Hopelijk positief binnen enkele dagen! @Doornroosje94 succes weer veel plezier @Yviev leuk dat jullie huis verkocht is en jullie al bezig zijn in het nieuwe huis. Nog even en dan verhuizen dus. Wordt drukke periode dan binnenkort @Sasja88 jij bent gewoon al 16wk voorbij?! Wanneer gebeurde dat wow! Gaat zo snel!
Ik twijfel heel erg. Ben deze maand heel bang voor een witte test merk ik. Ben het dus zo ver mogelijk voor me uit aan het schuiven. Ze zeggen wel 2 dagen na innesteling kan je meestal wel al wat zien op de test. Zit nu op dpo8. Wil pas op zijn vroegst woensdag testen eigenlijk.
Zou idd ook niet eerder testen op 10 dpo. Vaak is 9dpo zo licht twijfel testje of je ziet nog niks. En 10dpo echt wel goed zichtbaar streepje. Snap je onzekerheid. Zou idd woe even een testje doen. @Kinderwens87 leuk een meid na 2 jongens!! Wilde ze de eerste keer niet mee werken?
Zeker aangezien ik vanmorgen weer licht bloedverlies had.Dan is bij mij standaard de hoop alweer verdwenen.
Vandaag CD 19 Het slechte nieuws: nog steeds geen knaller wel beginnende krampjes en beetje rekbaarder en meer slijm dus hij komt er wel aan En het goede nieuws: mijn NOD valt dan zeker in oktober aka mijn pendel haha, een mens mag hopen
@Elletje snap ik ! Waarom steeds dat bloed. Toch apart he !! Ik duim toch op een mooi streepje voor woe. @Doornroosje94 Ah mijn pendel had ook gelijk. Ik duim mee voor een mooie test in okt!!
@Meisje89 hahaha dat gebeurd gewoon. De tijd gaat zo snel.. kan mij niet snel genoeg.. we leven erg toe naar de sleutel van ons nieuwe huis! Wil bij mn schoonmoeder weg!!!! @Kinderwens87 ahh wat leuk zeg!! Blij zeker?? wij hebben over 7 nachtjes de geslachtsbepaling!! Zo spannend! @Elletje bloed is niet goed.. weetje.. meestal bij een innesteling is er geen bloed. Je kan de uitzondering zijn.. maar er is vaker geen bloed dan wel. Maar we duimen nog even door!! Nog even volhouden hoor en niet testen! @Doornroosje94 hij komt er deze week vast aan en we duimen dat de pendel gelijk heeft!! welke pendel vrouw is het? Die Roosie had bij mij gelijk Hier gaat het verder goed behalve de ischias/zenuwpijn die ik savonds heb.. Woensdag naar de fysio.. moest gelijk komen van hem voordat het erger wordt. Dus we gaan het zien
Voel af en toe gefrummel in mn buik.. maar niet vaak ofzo en alleen als ik een zwangerschapsbroek aan heb.. als ik naakt ben en me er op concentreer voel ik niks.. vraag me ook af of het de baby is.. en ook alleen zittend voel ik het.. hmz..