Gaan voor 1e 2e 3e kindje najaar 2017 deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rissie10, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    @Yviev dankjewel, heb gewoon een stevige verkoudheid maar moest normaal vandaag naar een prematuur die nog maar net thuis is na twee maanden neo, dus daar wil ik niet naartoe al niezend en hoestend..

2. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Het heerst ook echt op moment. Had vandaag sollicitatie. Dus heb me mijn bed uit gesleept, ben over mij nek gegaan, heb kauwgom gepakt ben naar die sollicitatie gedaan, ben weer naar huis gereden. Ziek gemeld voor werk morgen en mijn bed weer ingekropen.

3. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Wow aardig wat gemist, @Sasja88 mn handen vol aan de kleine daarom ook zo weinig hier. Heel veel gebeurd inmiddels medicatie voor de reflux en dat werkt. Maar die krampen wat een drama :( vd week was echt een dag dat hij bleef huilen. T enige wat hielp was inbakeren en white noise app aan. Ik geloofde eerst niet in die app nou dat werkt toch echt!

En @Sasja88 wat leuk een meid!

@Elletje fijn dat zn zwemmers gecheckt gaan worden , spannend.
    @Yviev en @Doornroosje94 blijf voor jullie alle 3 duimen! En er moet toch ook wat blauw in het lijstje komen ;)

caatje87 vindt dit leuk.
  4. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Vandaag potje ingeleverd en hopelijk kunnen we nu in ieder geval uit gaan sluiten dat het bij mijn man ligt. Dat scheelt gevoelsmatig alweer de helft.

rissie10, Meisje89 en Sasja88 vinden dit leuk.
  5. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Ben benieuwd!

6. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Gaat echt rond! Had me gister ook ziek gemeld na 3 jaar :roflmao:
    Toch maar even wat rustiger aan doen.

Idd niet naar zo'n kleintje gaan straks word die ook ziek!

7. Doornroosje94

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Ja wilde ik ook echt vermijden, afspraak verplaatst naar komende woensdag dan zal ik wel helemaal beter zijn :D (of hopelijk zwanger en dan moet ik helemaal niet meer gaan werken hahaha, nee grapje blijf dan wel even doorwerken tot 6w denk ik om zeker te zijn dat het al geen vmk wordt)

Sasja88 en Meisje89 vinden dit leuk.
  8. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Ik wil laten weten dat afgelopen woensdag ons mannetje L.ex geboren is ! Na een super ontsluitingsfase uiteindelijk toch via de keizersnede geboren. We zijn gisteren naar huis gekomen. Ons mannetje doet het goed, met mama gaat het ook aardig.

Nikki456, Vinexkindje, caatje87 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ah wat fijn dat hij er is!! Gefeliciteerd!! Heel veel geluk met jullie mannetje:)

Wel vervelend alsnog een ks na een goede ontsluitingsfase:(. Hopelijk herstel je voorspoedig!

Eerstewondertje vindt dit leuk.
  10. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Gefeliciteerd @Eerstewondertje met jullie zoontje
    Hopelijk een voorspoedig herstel en lekker genieten

11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje!! Vervelend zeg alsnog een ks.
    Hopen op een goed en snel herstel en geniet van de mooie tijd!

12. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hoi meiden:)
    Hier weer eens een berichtje van mij, ik zal snel even alles gaan teruglezen dus heb geen idee of er nieuwe zwangere bij zijn gekomen en wie er zijn bevallen, zag alleen net @Eerstewondertje. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, helaas ook een keizersnede. Hoe gaat je herstel tot nu toe?

Ons meisje is inmiddels ruim 14 weken oud. Eerste weken is het heel goed gegaan maar nu gaat ze steeds wat meer spugen, veel mondjes terug geven, soms zelfs vlak voor de volgende voeding waterige spug. Ga komende week even navragen of het reflux/verborgen reflux kan zijn. Krampen worden gelukkig wel steeds minder.
    Ook heeft ze ons een paar keer laten schrikken wanneer ze s’avonds ligt te slapen. Inene begon stikkende geluiden te maken, te maaien met haar armen en benen, rood aanlopen, overstrekken en mondje stijf op elkaar te houden. Na oppakken is ze binnen een paar seconde bij en komt wat spuug mee en begint keihard te huilen. HA denkt aan het verslikken in slijm/spuug en dat ze dan niet weet wat ze moet doen. Ik blijf het raar vinden en zodra het nu weer een keer gebeurd bel ik de Hap of ga naar spoed. Je hart gaat op dat moment zo tekeer.
    Heb er de afgelopen week ook behoorlijk doorheen gezeten, emotioneel, bezorgd. Ze slaapt s’avonds daarom ook nog benede en ligt snachts in de co sleeper naast mij alleen omdat mij dat een prettiger gevoel geeft. Afgelopen dagen is ze gelukkig een stuk rustiger en enorm vrolijk waardoor je zelf ook weer een lach op je gezicht krijgt

caatje87 vindt dit leuk.
  13. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Gefeliciteerd! :)
    Rustig aan en genieten maar!

14. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Heb je al symptomen? :p

15. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Och jeetje wat eng:(. Ik heb dat met de oudste destijds 1 keer gehad, pure paniek:(. En dat meerdere keren, oh wat naar:(. Verstandig om dan een keer meteen aan de bel te trekken als het gebeurd!

16. Doornroosje94

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Ik ben normaal een nachtraaf maar val nu al de hele week om 22u als een blok in slaap, sinds gisteren krijg ik plots overal pukkeltjes(heb ik normaal niet maar kan natuurlijk ook pms zijn), en gek genoeg bandenpijn... als ik me plots omdraai of nies of hoest oid krijg ik zo’n vernijnige steek die net voelt als bandenpijn maar dat kan voor nod geloof ik nog niet haha morgen mag ik testen van mezelf(11DPO) maar verwacht er niet teveel van :)
    @Eerstewondertje gefeliciteerd! Goed rusten en genieten!

Eerstewondertje, River87 en rissie10 vinden dit leuk.
  17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Spannend !!! Ik duim voor je .

@xMeliisz Oo jeej eng hoor dat ze dat doet. Snap dat je er dan wel even doorheen zit en je der bij je wil hebben in de nacht.

18. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Spannend! Bandenpijn kan wel hoor. Ik had dat ook heel vroeg! En die pukkels had ik ook wel.. hm. Ben benieuwd! Ik duim!!!

Doornroosje94 vindt dit leuk.
  19. Doornroosje94

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Weer een aankondiging binnen de familie... dat is al de tweede deze maand... ik ben echt blij voor beide want ik weet dat er bij hen ook al lang een wens was maar toch doet het pijn... wanneer is het onze beurt :(

20. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat vervelend een keizersnede na een goede ontsluiting maar gelukkig is je kindje gezond. Geniet ervan!

Deel Deze Pagina