Jah gaat goed. Werken nu nog in een puinbak. Hahaha de spellen zijn af, maar het café wat er bij komt is niks meer dan een houten bar op dit moment. We hebben nu de testgroepen die spelen. En vanaf 2 december gaan we volledig draaien. Hopelijk hebben we dan wat meer klaar. Gisteren de eerste werkroosters opgesteld. Dus begint wel echt te worden nu. Heel gaaf om zoiets vanaf opening mee te krijgen. (Voor de gene die het niet meegekregen hebben. Ik werk bij een nieuwe vestiging van een escaperoom organisatie.)
@Elletje ja is fijn om niet in een betaand team gegooid te worden maar zelf mee te kunnen opstarten, echt leuk voor je! Waar zit je trouwens ondertussen in je cyclus?
Leukste tijd van de maand kan er weer aankomen haha, Ik zit op 5DPO, helse dagen komen eraan, waren we al maar volgende week haha
Spannend weer dames ! Duim Voor jullie! Hoop nu dat jullie met positie moooie testen het jaar uit mogen gaan. Het heeft lang genoeg geduurd vind je niet! Hier de kleine alweer 3 weekjes. Jeetje wat gaat het snel.maar het ze is zo heerlijk makkelijk kindje tot nu toe. Genieten dus!
Fijn @rissie10!! Geniet maar lekker van je gezin ♡ Hier vammiddag naar de gyn.. ben benieuwd wat daar gezegd gaat worden en wanneer we gaan starten!
Zo intake gehad. Dag 1 van mn aanstaande menstruatie gaan we als de kliniek open is met kerst starten met prikken... As dinsdag prikinstructie. We gaan het beleven
Poeh heftig! Maar wel fijn aan de ene kant dat het al zo snel kan. Wat gebeurd er dan verder Rond je ei?
Vanaf dag 1 begin ik met hormonen spuiten. (Om mn eigen cyclus stil te leggen en om mn eieren te stimuleren). Op dag 9 heb ik een echo om te zien hoe mn eieren ervoor staan. Is het nog te weinig moet ik nog paar dagen bijspuiten. Zijn ze goed moet ik de volgende dag ovitrelle spuiten om mn eieren tot rijping te brengen. 35 uur erna heb ik de punctie. En 3 dagen na punctie de evt terugplaatsing van het embryo.
Okee spannend zeg!! Hoop dat het dan snel raak mag zijn! Hoe zijn de slagings kansen van dat traject? En hoe vaak mogen jullie dat proberen ?
Hier was het gister ecen spannend. Al sinds donderdag ochtend harde buiken iedere paar minuten. Gisterochtend toch de vk gebeld voor overleg en tips, de assistente zou haar terug laten bellen. In de tijd die daar tussen zat werden de harde buiken ook echt pijnlijk dus toen ze eenmaal belde stond ze ook met 5 minuten hier op de stoep. Geen ontsluiting maar te veel en te pijnlijke harde buiken dus door naar het ziekenhuis. Ctg gehad, kleine meid deed het prima, bmm was nog lang genoeg, geen ontsluiting dus uiteindelijk mocht ik weer naar huis. Maar poe, was wel ecen schrikken, zeker toen de vk het zo serieus opnam en me alle stappen al had uitgelegd mocht het echt foute boel zijn. Buik nu gelukkig een stuk rustiger, hopelijk was dit eenmalig