Vanavond voor het eerst 2 spuiten gezet..de Gonal f is er sinds vandaag bij. Als een junk stiekem op de wc op een feestje Maar spuiten gaat goed niet echt pijn oid! As Vrijdag heb ik de eerste echo. Spannend!
Wel redelijk, weekend alles rustig maar geen kinderen om voor te zorgen. Die kwamen gister middag weer thuis dus weer wat meer gedaan en vannacht en vanochtend meteen weer een nieuwe bloeding. Onderzoek gehad in het ziekenhuis, maar ctg was goed, bloeden weer gestopt dus hoefde gelukkig niet te blijven. Nu vloei ik wel maar oud bloed, dat is wat minder zorgelijk zolang het niet te veel is. Dus beetje op en af hier.. Hoe gaat het met spuiten?
Jeetje vind het echt heel erg naar voor je! Die stress en zorgen fijn om te horen dat het wel goed gaat met de kleine! Hou je taai! Knuffel!
@Yviev gelukkig dat het wel goed gaat en niet al te veel pijn doet. @Kinderwens1982 jeetje zeg. Misschien als je te veel activiteit doet je weer gaat bloeden. Wat een gedoe en ellende zorg. Gelukkig mocht je wel na huis! Hopen dat het nu snel stop en weg blijft! Hier net voor de laatste keer naar de vk geweest voor de na controle 6 weken na de bevalling. Men kan wel janken. Weer een hoofdstuk afgesloten. Nooit meer naar de vk! Mijn meisje donderdag alweer 6 weken en wordt alleen maar groter. Pff haat die emo buien Pff. Ok 7 januari weer vooor het eerst werken waar ik ook echt geen zin in heb bah zeg! En het duurd nog 3 weken maar zit er nu al tegen op. Dat drukke geren en gevlieg Pff . Maarja het zal weer moeten. Sorry voor me geklaag!
Heel goed! Kwaaltjes blijven dus dat is een goed teken Donderdag 20u10 de eerste echo dus daar ben ik nu echt heel ongeduldig naar, de dagen duren echt super lang zo Morgen naar de arbeidsarts dus dit wordt waarschijnlijk mijn laatste week werken al haha En ik ben nu officieel verder zwanger dan de vorige keren, mijlpaal!
pffffff.. even zeuren.. Ik slaap gewoon kut.. alles doet me zeer snachts.. sinds half 5 klaarwakker. Joepie.. mn hoofd doet zeer.. Ik ga maar lekker vroeg naar mn werk *klaagmodus uit*
Ik herken het van op het einde bij mij zoontje, viel toen vaak pas om 4u in slaap door de pijn... zal je deugd doen als je niet meer moet werken zodat je kan slapen als het je uitkomt! Hoelang moet je nog?
Arbeidsarts was boos op mijn werkgever, ze hadden mij vorige week ook niet mogen laten werken.. mocht mijn namiddagklant dus niet meer doen en zit nu thuis en er wordt gekeken of ik nog tot mei een andere functie kan doen zonder risico’s , waarschijnlijk in de gezinshulp, dat doe ik eeeecht niet graag dus hopen dat ze iets administratiefs verzinnen of dat ik gewoon thuis mag blijven...
O zo spannend !!! Goed zeg! Heb er nu wel een goed gevoel over bij je! Duimen voor een mooie echo donderdag!
Moet nog 5/6 weekjes werken. Over 2 weken beslis ik tot hoelang ik door ga.. Ik zweet me ook snachts te pletter.. vannacht maar even minder kleren aan hihi.
Mijn zwangerschapsverlof is zojuist begonnen de arbeidsarts was al kwaad op mijn werkgever dat ze mij vorige week hadden laten werken... morgen de echo en overmorgen de collega’s maar inlichten voor ze denken dat ik me speciaal ziek meld voor de feestdagen Zo nerveus voor morgen! Hoop echt op een hartje!
Gewoon een jaar thuis.. heb grootste plannen hoor, laminaat leggen, verven, heel de kelder uitmesten haha tijd zat