@Nikki456 aaah gefeliciteerd met jullie meisje!! Leuke naam! Heerlijk genieten van je gezin. @Yviev Oe mega spannend zeg!!! Zet hem op morgen je kan het. En het is voor het goeie doel. Hooo dat er mooie eitjes bij zijn. Hoe lang na de terugplaatsing mag je dan evt testen?
@Kinderwens87 hoe voelt Indalen? Heb jij dit ook? Heb echt een beurs gevoel van onderen. Net of iemand erin heeft getrapt. Omdraaien doet heel zeer.. en ik denk dat ze nu sinds een paar dagen met haar kontje omhoog tegen mn buikwand aan ligt te drukken.. lopen doet ook zo zeer. Spierpijn van onderen zeg maar hahahah. Poeh..
Mijn beide kids zijn nooit helemaal ingedaald voor se bevalling, oudste lag in stuit, wel iets ingedaald maar niet zo laag. Jongste lag wel goed maar moest nog stuk indalen bij de bevalling. Dus durf het je niet te zeggen. Maar klinkt wel als indeling zoals ik can anderen hoor. En het gevoel alsof je loopt met een kokosnoot tussen je benen
@Nikki456 gefeliciteerd! Was je al zover? Wat is de tijd snel gegaan. Geniet van en je meisje en leuke naam! @Kinderwens87 hahaha ja die kokosnoot herken ik wel. Alleen bij de eerste maar zeer duidelijk
Gefeliciteerd @Nikki456! Geniet van jullie kleine meisje! @Sasja88 klinkt wel als indalen ja. En idd, bal tussen je heupen
Haha dat kokosnoot gevoel tussen de benen heb ik nog nog niet. Ik voel haar sinds vorige week elke dag heel goed. Daarvoor af en toe. fijn gevoel. Met haar dikke kont . Zal dan idd wel met indaling te maken hebben. Woensdag zie ik haar weer op de echo . Maar wat een enge dromen kun je nu ook hebben. Ik was ergens met 4 vreemde meiden. We wachten gevlucht en veilig.. gaan we naar buiten, blijkt daar een vampier meisje te zitten. Vervolgens ik naar binnen met nog een meid om alle lampen aan te doen.. komen de andere 2 ook binnen Maar die zijn al besmet en willen ons ook buiten . Leuk. Hahahaha
Zo we zitten in de auto terug naar huis! Tis mij meegevallen! Nu wel wat kramperig maar verder goed 21 eicellen gevonden. Dus kans op overstimulatie... wss niet allemaal rijpe hoor! Maar wel veel ineens! Rustig aan maar!
21?! Wauw, dat zijn er veel. Voelde je je niet enorm opgeblazen? Wat fijn dat het is meegevallen, hopelijk een paar mooie embryo’s
Gelukkig dat het mee viel. En jeetje veel eitjes!! Hopen dat er iets moois tussen zit. Afwachten nu!! @Sasja88 ja je kan raar dromen haha ! Droom nog steeds raar dat ik denk hoe kom je erop haha
@Sasja88 grappig ik beviel in mijn dromen bij de 2e van een baby aapje. Een meisje dan nogwel! Snapte er niks van hahaha. Fijn dat je haar goed voelt nu! @Yviev gelukkig viel het goed mee voor jou. En wauw, 21 eitjes! Zijn er plots nog een hoop bijgekomen dan. Hopelijk een paar goeie en dan mooi embryo'tjes!
21? Jeetje.. nou ja in ieder geval genoeg keuze hihi! Nu afwachten op mooie bevruchte eitjes dus! Ben benieuwd hoeveel er bevrucht raken spannend!!!
@Yviev wow wat goed. Gefeliciteerd. Nu op naar de terug plaatsing en hopelijk een aantal in de vriezer. Super gedaan. Kan je nu nog klachten krijgen van de mogelijke overstimulatie?
Ja ze belde vammorgen van de fertiliteitsafdeling dat ik morgen langs moet komen omdat er wel erg veel is geoogst. Dat icm mn figuur en leeftijd is vergrote kans op overstimulatie... Morgenochtend bloedprikken en echo om te zien hoe het er voor staat en of een evt terugplaatsing wel kan plaatsvinden in deze cyclus
Wat houdt overstimulatie in dit geval precies in dan? Ik weet dat bij iui ed de behandeling dan gestopt wordt ivm grote kans op meerlingen, maar in dit geval zijn de eitjes toch weggehaald bij de punctie? Of zouden er nog kunnen groeien nu? Hopelijk kan het gewoon doorgaan..
Door de overmatige groei waardoor de eierstokken abnormaal vergroten, kan de bloedvatwand tijdelijk worden beschadigd, zodat vocht uit de bloedvaten weglekt. Wat gebeurt er: Er komt vocht in de buikholte Het bloed wordt stroperig en er kunnen sneller bloedstolseltjes ontstaan. Hierdoor is er een verhoogde kans op trombose. Kans op lever en nierfalen en opname ziekenhuis. Zitten we niet op te wachten Moet veel drinken en rustig aan.