@Yviev heftig! Goed dat er nu veel eitjes zijn maar nierfalen e.d zit je nu niet op te wachten he, rustigaan doen! Als het deze cyclus kan doorgaan, wanneer was dan ookal weer de terugplaatsing? Oh ik hoop zo voor jou dat het gewoon kan doorgaan! Super spannend en ook leuk van je dat je alles deelt met ons, vind het heel bijzonder
Dan 1 januari de evt terugplaatsing. Morgenochtend krijg ik ook te horen of er bevruchtingen zijn en zo ja hoeveel. Hoe gaat het met jou? Hoe reageerde de fam??
Familie reageerde heel fijn! Allemaal leuke reacties we waren 27/12 op een groot familiefeest(ooms tantes, neefjes, nichtjes enz) waar we het nog niet verteld hebben, vroeg de oom van ml ‘en hoelang moet je nog?’ Ik een rode kop natuurlijk... heb het vertikt om iets te vertellen en gewoon lekker genant gezegd dat ik helemaal niet zwanger ben ...maar zo opgeblazen ben ik dus in de avond, overdag gaat het nog maar mijn darmen spelen s avonds zo op, kan het dan onmogelijk verstoppen... 3/1 eindelijk weer een echo, hoop zo dat de frummel het nog goed doet! Toch weer spannend....
Net gebeld door MCK Van de 21 eicellen zijn er 19 geïnjecteerd. Waarvan er 12 embryo's zijn ontstaan Morgen tp als ik goedkeuring krijg vh ziekenhuis vandaag.
@Yviev waaauw wat goed! Daar kom je wel een tijdje mee toe, hopelijk kunnen er 11 in de vriezer blijven! Zo spannend! 2019 word jou jaar!
@Yviev ow wauw zeg!! Dat moest vast goed komen! Spannend morgen succes!! Ik duim duim duim!! @Doornroosje94 hihi stiekem een beetje liegen haha geweldig!
Helaas ze vinden het risico op overstimulatie bij zwangerschap te groot.... Moet nu 2 cyclussen wachten.. en dsn cryo cyclus.
Oh nee wat een tegenvaller. Wanneer hoor je hoeveel cryos geschikt zijn om in te vriezen? Wat een naar bericht zo
Dat is vervelend nieuws, maar jullie zijn wel een stap verder gekomen. Hoe moeilijk het ook is dat je 2 maanden moet wachten en dat gevoel voert nu terecht de boventoon.
Pfff nou zeg. zit je je net te verheugen krijg je dit! Meid we gaan de tijd even vooruit spoelen. Die 2 cyclussen zijn zo om! Tis wel een domper dit.. maar ja.. ze zullen er wel verstand van hebben.. Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling!
@Yviev gatsie jakkie!! Wat een rot nieuws!! Heb je er zo op verheugd en dan dit! Hopen dat het over 2 maanden wel door kan gaan! Iedereen een goed uiteinde!
@Yviev k*k zeg, zoveel mooie embryo'tjes en dan toch slecht nieuws. Maar beter even voorzichtig zijn nu, je wil natuurlijk wel gezond zwanger zijn. Hopelijk vliegen die 2 cycli om! @Doornroosje94 hahaha grappig zeg! Hopelijk mooie echo deze week!
@Elletje ik ben ook benieuwd! We moeten de lijst nog eens zoeken dan kan ik wat beter volgen! Ik heb ondertussen zoveel bang voor de 2e echo... zit heel de tijd te googlen naar missed abortions en hoe je dat merkt blabla, waarom doe ik mezelf dat ook aan?! Zal blij zijn als het donderdag is...
Lijstje - NOD Elletje - 28 jaar - 1e kindje - 13 ronde (ronde 7 na MA)- NOD 13 november Yviev - 29 jaar - 1e kindje - 17e ronde (16e na mk) - NOD 18 november Zwangeren/uitgerekend Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje - 21 sept 2018 Gigii - 30 jaar - 2e kindje - 28 okt 2018 Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje - 7 november 2018 Nikki456 - jaar - 1e kindje - 8 jan 2019 Kinderwens87 - 31 jaar - 3e kindje, 22 februari 2019 Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - 28 februari 2019 Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje - 1 maart 2019 Doornroosje94 - 24 jaar - 2e kindje - 15 augustus 2019 Bevallen: xMeliisz - 27jaar- V geboren 19-06-2018 Neeltje1985 - 32 jaar - I en S geboren- 2 juli 2018 Stessje86 - 31 jaar - 1e kindje - A.imee geboren 3 juli 2018 Meisje89 - 28 jaar - 3e kindje - E.lora geboren 12 juli 2018 Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje - J.asmine geboren 18 juli 2018 Vinexkindje - 29 jaar - 3e kindje - L.otte geboren 25 juli 2018 River87 - 31jaar - 1e kindje - E.van Geboren 8augustus Oktober: 15: Daantje17 - 20 weken echo 19: consult gyn ivm aanhoudend bloedverlies November: 5: traject bespreking gyn 8: controle vk 16: Sasja88 - controle vk
Deze is volgens mij de recentste lijst? Kan dat? Klopt geen hol meer van natuurlijk maar dan moet iedereen maar even aanpassen