Gaan voor 1e 2e 3e kindje najaar 2017 deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rissie10, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Ook hier even een updaten, vanochtend is ons kleine meisje R.iley geboren. Ze weegt 2084 gram, maar maakt het naar omstandigheden goed. Voorlopig blijven we in het ziekenhuis, hopelijk verloopt alles voorspoedig en mogen we haar snel meenemen naar huis
     
    Meisje89 en caatje87 vinden dit leuk.
  2. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! Wel al een heel mooi gewichtje he, voor de zwangerschapsduur! Hopelijk loopt alles vlot en mogen jullie snel naar huis, wat ging dat snel ineens!
     
  3. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Kinderwens87 zo jeetje zeg! Toch ineens een klein meisje geboren!
    Hele leuke naam! Gelukkig maakt ze het goed na omstandigheden!
    Is met jou ook alles goed?
    Hopen dat ze snel een mooie grote meid mag worden en lekker mee naar huis mag. Ook al zal het nog eventjes duren.
     
  4. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @Kinderwens87 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ♡
    Fijn dat het met haar naar omstandigheden goed gaat! Hoop met jou ook?
    Hou je taai en een dikke knuffel! Ik duim dat jullie snel naar huis mogen!
     
  5. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Wij hadden ledikant op onze kamer. Werkte prima. Bij beide zoontjes zo gedaan.
     
  6. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje ! Hopelijk volgen er geen of niet al te veel complicaties en mag ze snel met jullie en de grote broers mee naar huis.
     
  7. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    @Kinderwens87 jeetje dat is opeens snel. Fijn dat ze het naar omstandigheden goed doet. Gewicht is voor duur zwangerschap best netjes volgens mij. Hopelijk is ze snel sterk genoeg om met jullie mee naar huis te gaan.
     
  8. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Wel een mooi gewicht al :).
    Succes met aansterken!
     
  9. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @Kinderwens87 gefeliciteerd. Prachtige naam. Mw wilde toch de sneeuwvlokken gaan bekijken. Hopelijk groeit ze snel in gewicht en kunnen jullie haar mee naar huis nemen. Probeer beetje te genieten tussen het ziekenhuis gebeuren door
     
  10. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    @Yviev heb je nu deze cyclus de terugplaatsing? Ik zie dat je alweer cd 9 bent!!!
     
  11. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Nee helaas..dit is een (verplichte) rust cyclus. Volgende cyclus pas de terugplaatsing.
     
  12. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Jammer. Maar de tijd vliegt voorbij hoor!
     
  13. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Gisteren babyshower gehad. Ik had het stiekem al een beetje door haha. Maar was alsnog heel erg gezellig! Spelletjes gedaan en flink verwend door iedereen. :D
     
    caatje87, Eerstewondertje, Meisje89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Leuk een babyshower !! Hou der van! Alleen was die van mij erg stom. Voor de 2e keer Pff. Hebbie veel kadootjes gehad?

    @Yviev wachten duurdt lang! Nog heel even en dan mogen de eitjes uit de vriezer.
     
    Sasja88 vindt dit leuk.
  15. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Dacht laat ik maar weer is gaan kijken op ZP. Wat vind ik het vervelend om te lezen dat er een paar nog niet zwanger zijn:(

    Hoe gaat het verder met iedereen?

    Hoe gaat het met de kleintjes die al geboren zijn?

    Inmiddels is de kleine meid alweer 7 maanden oud en voor mijn gevoel vliegt de tijd. Eerste maanden waren wel zwaarder als bij de 1e. Veel huilen, krampjes, spugen, verslikken in slijm en stoppen met ademen. Gelukkig is alles nu zo goed als voorbij en hebben wij een vrolijk meisje.

    De 2 meiden zijn super leuk samen en verwacht wel dat ze straks veel samen zullen spelen.

    Ik duim dat de laatste snel zwanger mogen zijn en een prachtig wondertje in de armen mogen sluiten.

    Voor de mama’s die al bevallen zijn, is jullie gezin nu compleet?
     
    Meisje89 vindt dit leuk.
  16. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Heey het gaat snel he ! Poeh 7 maanden alweer!! Weet nog dat je bevallen was. Toen was ik op de helft.

    Hier ook alles goed. Kleine doet het super. Echt een vrolijk moppie.
    Of me gezin compleet is? Ik denk van wel. Alhoewel ik het lege gevoel niet los kan laten. De zwangerschap. Het testen .de echo’s . Het kleine gedoe. De spanning van de bevalling. Het is allemaal zo mooi!! Zit nog in de bubbel geloof ik. En om die reden er nog eentje bij te nemen tja. Denk dat ik dan toch weer het zelfde zal hebben. En je houdt er toch een kindje aan over. En ze kosten veel geld. Daarbij vind ik 2 toch wel genoeg. Me lichaam vind zwanger zijn ook niet zo leuk. Aangezien ik nog steeds last van me bekken en si gewrichten heb.
     
    Meisje89 vindt dit leuk.
  17. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Tis stil hier he!

    @Elletje hoe gaat het met jou??

    Met mij gaat het prima :D ondanks weke heupen en spieren maar dat hoort erbij. Even als een oud omaatje door het leven hahaha :roflmao:.
    Vandaag een nieuwe vloer gekregen.. alle meubels staan er alweer in.. morgen maar even goed poetsen zodat alle rommel van de vloer af is. De plinten moeten nog maar dan is de woonkamer af! :) Dan kan de box in elkaar joepie!

    Het gaat me nog makkelijk af vind ik :).

    Fijne avond allemaal!!
     
    Meisje89 en caatje87 vinden dit leuk.
  18. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Ik morgen de 12 weken echo, spannend!! En donderdag de nipt dus over 1,5w ongeveer weten we het geslacht :D
     
    Sasja88, Meisje89, caatje87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ook benieuwd hoe het met elletje gaat!

    Oo nog even je huis Op zijn kop voor de kleine komt haha . Gelukkig is het klaar en kan je de laatste dingen doen. Gelukkig dat je je nog goed voelt. Nog even genieten.

    @Doornroosje94 alweer bijna 12 weken! Gaat snel zeg. Je loopt 3 dagen voor Op mijn zusje. Die is 11+2 vandaag. Had gister de termijn echo en alles was goed ! Spannend de nipt ! Wat denk je zelf wat het word? Misschien leuk om straks naar de nub of skull te kijken wat het misschien is.
     
  20. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Jeetje @Sasja88 wat ben jij opeens ver!

    @xMeliisz fijn dat de zware maanden voorbij zijn en wat leuk dat de 2 het samen zo leuk hebben. Hier gaat het hetzelfde. Tijd vliegt echt voorbij. Ze is alweer meer dan een half jaar. Laat van eczeem maar verder mag k niet heel erg klagen. Ze komt allen nog 's nachts voor voeding maar ach gaat vanzelf wel over.

    Of ons gezin compleet is weet ik nog niet. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat dit de laatste baby is, het gaat nu al zo snel. Echter man maakt lange dagen, bij eigen bedrijf. Een is privé soms wat mij betreft ook te druk dat ik er wel de rem op zet. Vorige week bijvoorbeeld heb ik kids 5 keer solo naar bed gebracht terwijl met werk dit er 4 zijn. Hij was 5 avonden aan het werk en zondag hele middag en zaterdag volleybal... Dan vind ik 2 kinderen wel even genoeg:$
     

Deel Deze Pagina