Hopen dat je gewoon te vroeg bent. Laat die ongie maar weg! En maandag gewoon een streepje !!! Duim duim
Oo Nouja zeg,,, heb je wel is vaker een langere cyclus? Hoeveelste cd dag is dit vandaag? Welke testen heb je?
Dan zal het wel binnen enkele dagen doorbreken. Ik leef zo met je mee want het duurt zo lang . Het is wel mogelijk maar wanneer pff.. in het ziekenhuis kunnen ze je helpen maar duurt ook nog een paar maanden. Zucht.. Het zit niet altijd mee.
Nooit meer dan 29 dagen behalve de eerste cyclus nu spiraal. Cd31 nu en test met testjes van zwanger en kids. Altijd erg tevreden over de ovulatie testen van hun.
Nee we wilde even een paar maanden rust, even een maanden niet alles over denken. En mijn man zou rond mij eisprong in buitenland zitten, maar ben spontaan toen naar hem toegevlogen. En dat kan terugrekent wel rond ei zijn geweest. We gaan eind maart op vakantie en als we terugkomen en ik dan nog niet zwanger ben krijg ik doorverwijzing van Ha. We hadden zelf de hoop dat het spontaan zou gebeuren al opgegeven. Dus waren even low profiel gegaan. Maar nu dit. Dat helpt niet.
Sjonge jonge. Apart dat je dan nu al 2 dagen overtijd bent ... en de testen wit zijn??? Ik zou misschien evt een andere test proberen een kV ofzo. Hoop toch dat het wel zo is maar die testen gewoon stom zijn!