Ok dames. Jullie moeten nu heel hard met mij mee gaan hopen. Want ik ben nog steeds niet ongesteld, ook het roze/bruinverlies is als goed als over. Dus heb net even een testlab opgesteld. Testrultaten zijn als volgt op kvk 2v5 een tuurstreep en op predictor early ook. Krijg ze nauwelijks op de foto. Ga nog een poging wagen zo als ze verder opgedroogd zijn.
Ik geloof er zelf nog weinig van, maar als 3 verschillende merken allemaal een streepje geven dan zou het bijna wel waar moeten zijn. maar dan nog zit op cd 32 nu.
Snap ik heel goed. We gaan met zn allen duimen op een goede afloop! Mocht het niet goed aflopen dan is het ziekenhuis in zicht.. maar voor nu heel hard duimen & hopen! Het heeft nu lang genoeg geduurd!!
@Elletje Jaa hoor ik zie ze idd!! Oww ik hoop zo dat ze Op gaan lopen. Misschien heb je een late innesteling gehad. Ik duim duim duim!
Gatverdorrie nee he ! Wat stom!! Misschien is er toch iets geweest? Heb je nog getest? Misschien zwanger met bloeding ?
HCG zit eerder in bloed dan in urine, dus als ik nu zou testen geeft hij uiteraard een streepje. Ik houd het nog wel even in de gaten, maar verwacht er niks van.
test is nog steeds positief en de dipstick (die ik gisteren niet gepost heb) lijkt zelfs duidelijker nu. Ik test nog wel een paar dagen door.