Spannend!!! Ik hoop en duim op een moooi ijsbeertje ! Vind ik een leuk koosnaampje voor jullie embryootje hihi! @Doornroosje94 jeetje gaat snel ! Alweer 14,halve week! En leuk babykamertje maken! Vind dat zo leuk baby winkels!! Ook die schattige kleertjes cutie!! Helaas mvr hier alweer in maatje 62 ze groeit zo snel!
Ja echt leuk, heb al een babynestje gemaakt en de parkbekleding tweedehands kunnen scoren, die is onderweg en kleertjes ook al goed geshopt, maatje 50 maar niet want het wordt hier wss weer een +4kg baby We hebben nog veel van zl maar ik ga me toch weer blut shoppen denk ik haha
@Sasja88 succes vandaag! Hopelijk verloopt alles voorspoedig en heb je jullie meisje snel in je armen
@Kinderwens87 hoe gaat het met jou nu de afgelopen hele heftige maanden wat beginnen te stabiliseren?
Ik kwam nog even piepen voor babynieuws maar er is nog niks gemeld hopelijk al lekker aan het knuffelen met jullie meisje @Sasja88 ! Hopelijk alles vlot verlopen ook. @Doornroosje94 fijn shoppen, altijd leuk en idd wat gaat het weer snel, 14+ alweer! @Yviev oh, nog maar heel even! Hopelijk komt alles goed met jullie eskimootje binnenkort!
@Sasja88 whaha ballon zit nog in me doos.. hoe je dat schrijft whhaa. Hopen dat hij eruit is inmiddels en jullie kleine meisje er al is!!
Haha. Ja ze is er hoor onze kleine N.ora Ballon was eruit en binnen 3 uurtjes was ze er ook al! Ging heel vlug. Ze weegt 2200 gram en is 46 cm. We mogen nog niet naar huis maar ze doet het verder heel goed!
@Sasja88 oee babynieuws !! Gefeliciteerd met jullie kleine poppetje! Echt een kleine meid. Geniet ervan. En fijn dat het vlot is verlopen.
@Sasja88 wauw gefeliciteerd. Lijkt nog maar net dat je zwanger was geworden. Leuke naam ook. Op een snel herstel en dik wordende baby!
Wat is het stil hier. Ik dacht dat ik weer geen meldingen kreeg. Maar het is echt stil hier nu. Ik zit nu op 5/6dpo en heb sinds gisteren weer licht bloed verlies. Deze maand dus een cyclus zoals ik hem ken, al krijg ik meestal bloedverlies rond 8/9 dpo.