Gaan voor 1e 2e 3e kindje najaar 2017 deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rissie10, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Fijn dat het een tevreden dametje is! Hoe is het met jou?

@Elletje idd die is lekker aan het genieten van der wel verdiende vakantie!

Elletje vindt dit leuk.
  2. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Ja goed. Vanochtend naar de verloskundige geweest en alles is goed geheeld. We kunnen er weer tegenaan hahhaha. Eindelijk weer lekker in badje.
    Geestelijk voel ik me ook wel goed. De zwarte wolk is weg hoor. Ik ben bezig een band met N.ora op te bouwen. Ik verheug me er elke keer op als ze wakker wordt zodat ik iets met haar kan doen. Vandaag was alleen maar eten en slapen. Niet zo leuk maar ja.. Tis een baby haha. Moet er niet aan denken als ze er niet zou zijn dus mn gevoel voor haar groeit denk ik wel :).
    Lastig zo'n eerste kindje. Weet @River87 vast ook alles van...

River87 en Meisje89 vinden dit leuk.
  3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Fijn dat alles Oke was bij de vk!
    En goed dat de wolk weg is! Want een wolk is totaal niet fijn!
    Gelukkig dat je band groeit. En soms moet het ook even groeien. Had ik met de eerste ook hoor. Ook al mocht haar niks overkomen en niet weg! Toch vond ik alles vermoeiend. Geniet van de momentjes!

4. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Inderdaad :) zo voel ik me nu ook. Er mag haar niks gebeuren en niemand mag haar meenemen haha.

Wanneer vreeen jullie weer na de bevalling? Wij net gedaan maar het deed geen pijn ofzo. Na een tijdje wel gevoelig van binnen dus toen gestopt.
    Maar is het normaal dat je nog niet echt opgewonden kunt worden?
    Dat fijne gevoel is nog niet terug ofzo. :oops:

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Heel normaal. Je lichaam heeft even tijd nodig. Bij de eerste vond ik het de eerste keer wel zeer doen en heel raar gevoel. En heb ne hechting nog lang gevoelt in bepaalde standjes. Toen deed ik 12 weken na de bevalling. Denk dat ik er Zeker wel een half haar geduurd heeft voor het weer goed voelde . Nu na de 2e deden we het rond 8/9 weken geloof ik. En deed totaal niet zeer .

6. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Hier ook bij de 1e 6 maanden pijn! Maar zoveel pijn dat t gewoon niet lukte. Na 6 maanden opeens over....

En met de 2e geen last gehad. (Maar ook een knip dus).

7. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Eerste keer ook moeizamer. Hier ook borstvoeding dus glijmiddel was wel handig. Ik weet al niet eens meer na hoeveel weken er weer actie was. Hier is m'n libido ook echt ondermaats.

8. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Ja dat libido is ook gewoon echt veel minder. Maar ja. Tis ook nog maar 6 weken geleden. Zal dan vanzelf wel goed komen :oops:
    Had die avond ineens bloed.. en gisteren hele erge buikpijn aan 1 kant dus ik vermoed dat er alweer een eisprong heeft plaatsgevonden. :confused:

9. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Das snel! Geef je borstvoeding?

10. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Nee flesje..

Heb daar trouwens nog een vraagje over. Weet niet of iemand me kan helpen hoor.
    Ze is nu 6 weken en 3300 gram. Maar ze vraagt om de 3 uur nog om eten. Snachts niet hoor maar overdag en slurpt dan 120 cc naar binnen.. is dat niet teveel..? Word er een beetje onzeker van.. zo krijgt ze de ene dag wel 7x 120 is 840 cc binnen.. en soms 8x :$

11. Doornroosje94

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Voor haar gewicht zou nu verspreid op 24u ong 630cc mogen hebben.
    7 voedingen van 90+3 zou dus een beetje de ‘maximum’ zijn, kleine flesjes hebben voorkeur boven minder frequente voedingen dus ik zou proberen om zeker het kleinste speentje te gebruiken, fles heel strak toe draaien, fles zo horizontaal mogelijk houden, pauzeren om te boeren etc, eigenlijk proberen de voeding wat te rekken zodat haar zuigbehoefte toch verzadigd raakt met 90+3, want honger zou ze normaal met die hoeveelheid niet kunnen hebben, geen enkel kind is hetzelfde natuurlijk dus je kan maar proberen, anders overschakelen op verzadigingspap of verdikkingsmiddel toevoegen(die laatste twee altijd eerst even overleggen met een arts of consultatiebureau)
    Oooh wat mis ik mijn job al haha, dankje dat ik nu toch even de ‘kraamzorg’ mocht zijn hahaha

12. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Hahaha!! Ik voeg liever niks toe aan dat kleine lijfje van haar. Vandaag gaat beter! 4 uur tussen de voedingen. En vannacht zat er 6 uur tussen. Ze drinkt ze ook niet elke keer leeg. Van 90 cc is ze echt niet meer vol. Dan gaat ze heel hard huilen ookal doet ze wel 20 minuten over de fles. Soms drinkt ze 100, 110 of 120. Verschild per keer. Maar het gaat nu beter! Gisteravond om 8 uur wou ze ook niet zoveel en toen heeft de doorgeslapen tot 2 uur snachts. :)

caatje87 vindt dit leuk.
  13. Doornroosje94

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Klinkt prima hoor, met van die groeispurtjes kunnen ze ineens belachelijk veel gaan drinken maar als dat weer over gaat is dat zeker geen probleem :D en wat een sleeping beauty! Heerlijk rustig avondje gehad dan :D
    Hier ligt zl voor het eerst in zijn grote jongensbed... hij slaapt nog steeds niet..:(

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Het kunnen idd groeispurtjes zijn maar hier was het dat mvr een speentje wilde. Ze kreeg ok 2 flessen te veel en wilde naar zuigen en dacht neee dat kan niet alweer honger???
    Maar zodra ik der speen gaf was het kokhalzen. Dus dacht ze wil
    Hem niet? Maar toch blijven proberen en ja hoor toch een spenen kindje. Dus dat kan evt ook nog. Vriendin van me had het ook. Ze dacht dat Ze geen speen wilde. Ook verschillende spenen getest. En ja hoor opeens had ze DE speen! Grappig hoe kindjes allemaal verschillend kunnen zijn

@Yviev hoe is het!? Al last van kwaaltjes ?

15. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @rissie10 ben blij maar voel me wel ontzettend moe en hele tijd wat misselijk. Maar zie er gelukkig nog normaal uit :roflmao:

Meisje89, caatje87 en rissie10 vinden dit leuk.
  16. Doornroosje94

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Wanneer is de eerste echo nu weer?

17. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Dag meiden,

Ik ben weer thuis hoor. Heerlijke vakantie gehad. Helaas wel ongesteld geworden, dus hier gaan we volgende week een telefoontje doen naar de huisarts voor een doorverwijzing. Ik wilde het eigenlijk deze week al doen, maar aangezien ik vorig jaar met mijn verjaardag door die miskraam moest en bij de gyneacoloog zat, wilde ik me dit jaar een wat fijnere verjaardag gunnen(Ben vandaag jarig). Dus bel ik volgende week wel even.

Ik merk dat ik mezelf er wel bij neer heb gelegd dat we hulp gaan krijgen.

18. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Gefeliciteerd meid. En inderdaad accepteren is nu het enige wat je kunt doen. Je weet hoe het zaad van je man is dus nu jou even onderzoeken toch?
    En anders laten ze gelijk maar starten met iets. Duurt veel te lang.

19. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen

Ja dat is soms ook verwarring hoor! Dat speentje.. vandaag om de 3 uur een hele fles leeg dus dat was wel echt honger hahaha. Maar af en toe wil ze inderdaad ook een speentje. Bijvoorbeeld om in slaap te komen. Tis en blijft gokken wat ze willen. Maar ach. Worden vanzelf groot, zelfs met teveel eten soms hahaha

20. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    @rissie10 nou je hebt gelijk hoor! Om half 9 fles gehad en om 23 uur jammeren. Dus eerst speen geprobeerd. Mevrouw heeft tot half 3 geslapen hahhaa.. Dus toch die speen! Maar ja hoe merk je het verschil tussen honger of zuigbehoefte. Lastig! Maar nu heeft ze tenminste 6x 120 gehad gister. Meer dan genoeg. :)

Deel Deze Pagina