Gaan voor 1e 2e 3e kindje najaar 2017 deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rissie10, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Oehh spannend :D
     
    rissie10 vindt dit leuk.
  2. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Stil hier,,,
     
  3. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Nou zeker zeg!
    Hoe gaat het met jullie meiden??
     
  4. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Hier even een moeilijk momentje gehad gisteren

    Mijn man is bijna jarig en ik vroeg aan hem wat hij wilde hebben.
    Man: "Een streepje"
    Ik: "streepje?"
    Man: "Ja, op zo een wit stokje waar je over heen moet plassen."

    Nou echt mijn hart brak. Dat was het eerste moment dat hij zich er zo over uitliet in bijna 2 jaar.
     
  5. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Hier gaat het met de jongens goed. Het is alleen allemaal erg druk. Mijn man is veel weg en dan komt alles op mij af naast mijn nieuwe baan. Die bevalt overigens erg goed! Daardoor al veel meer rust gekregen in mijn hoofd en meer tijd voor de jongens.
    We kijken nu om nog ergens in sept een midweek weg te gaan, ergens naar een camping of boerencamping in NL.

    Ik lees hier nog wel altijd mee, maar reageren lukt dan vaak niet.

    @Elletje Ah weet niet goed wat ik moet zeggen maar dan breekt wel je hart
     
  6. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
  7. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Aah dat is gewoon echt heel verdrietig!!
    Wanneer mogen jullie in het zkh komen?

    @Eerstewondertje gelukkig dat je nieuwe baan bevalt. Maar wel balen dat je vaak alles alleen moet doen.
    Vrouwen moeten al zoveel alleen.
    En de tijd vliegt echt zo snel!
     
  8. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Het brak echt mijn hart toen hij dat zei. Maar heb de 21ste mijn NOD. En de 31ste intake ziekenhuis.
    Hebben we gezegd dat als we begin volgend jaar nog niet zwanger zijn. We ons gaan verdiepen in adoptie.
     
  9. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Oh Elletje dikke knuffel.... het is allemaal niet makkelijk he. Maar gaan jullie niet eerst voor een fertiliteitsbehandeling in plaats van adoptie? Ik duim dat je snel toch spontaan zwanger bent.
     
  10. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Oh bah Meis wat duurt het toch lang zo:(. En die mannen zijn er dan toch meer mee bezig dan ze laten merken. Hopelijk mag het voor jullie nu eindelijk snel raak zijn.

    Op zich slim om je al te verdiepen in het adoptie traject mochten jullie daar eventueel voor open staan indien een zwangerschap er onverhoopt niet in zit. Het is een erg lang, moeizaam en kostbaar traject, veel stellen gaan die weg pas in als allerlaatste optie en komen dan voor de hele nare verassing te staan wat het allemaal inhoudt en hoe lang het duurt. Er gaat mogelijk een aantal jaar overheen, dus ik snap de keus om je er al eerder in te verdiepen..
     
  11. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed. Ons meisje is morgen alweer 4 maanden. Klein popje nog steeds maar wel een vrolijk meisje wat echt de wereld aan het ontdekken is. Wel pittige nachten momenteel, waarin ze vaak voeding vraagt, maar goed dat gaat weer over. Tot nu toe deed ze het ook wel erg goed s nachts voor zo’n kleintje dus voor nu even tanden op elkaar en uitzingen.. wel jammer dat het samenvalt met weer beginnen met werken volgende week:rolleyes:
     
  12. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Hier gaat het ook goed! Meisje is bijna 3 maanden.. ook nog zo'n mini van 4 kilo maar ze doet het goed. Slaapt snachts 8 tot 9 uren door dus dat is heel fijn. Ze is erg vrolijk en schattig. :roflmao:
     
  13. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Al soort heftige stap @Elletje al denk ik echt en dat hoop ik ook dat die uiterste stap niet nodig gaat zijn!
    Er zit nog zoveel tussen!
    Wel mooi dat jullie daarvoor open staan hoor!
    Knuffel ♡
     
  14. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Oh @Elletje zo verdrietig :( hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen in het zh . Wat mooi trouwens dat jullie voor adoptie zouden gaan, lijkt me hoe dan ook geen evidente keuze om nu te maken.

    Hier ook alles goed, behalve vreselijke nachten al 2,5wk lang. Ze komt elk uur zo wat en meerdere nachten per week dat ik nog eens een half uur tot een uur bezig ben om haar weer in slaap te krijgen.. vannacht zelfs 2u15m. Ben geradbraakt.. hopelijk betert het snel.
    Er zitten ook al even 2 tandjes klaar, hopelijk komt het daar door en zijn ze er snel uit want dit hou ik niet lang meer vol zo.
     
  15. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Adoptie is iets waar we ons in verdiept willen hebben als het moment daar is. De kosten zullen geen probleem zijn. Wij hebben gelukkig de luxe en het voorrecht ons geen zorgen te hoeven maken over geld. Maar natuurlijk willen we liever een kindje van ons zelf. Maar als dat er niet in zit. Of als er echt een zware medische behandeling voor nodig is. Ik weet niet of ik dat allemaal wel wil. Maar we laten ons absoluut eerst goed voorlichten wat opties zijn. En wellicht kijken we over een paar maanden naar een kloppend hartje op een echo. Maar voor nu voelt het fijn om te weten hoe we er beide in staan.
     
    Meisje89 vindt dit leuk.
  16. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    @Elletje ik hoop voor jullie dat je heel snel een kindje mag dragen! Nog 2 weken tot de intake, hopelijk kunnen jullie snel starten met een behandeling xxx

    Hier gaat alles goed, bijna in het 3e trimester belandt. Gisteren had ik weer een echo, en de kans op een natuurlijke bevalling zit er dik in zoals het er nu voorstaat, deze keer warempel geen reus in mijn buik maar gewoon lekker gemiddeld 1kg en 35cm (zl woog met deze termijn 1,5kg)
    Wel heb ik net geen zwangerschapsdiabetes, qua gezondheid is er geen probleem voor mij of de beeb maar de gynaecoloog raadde aan suiker te verminderde omdat ze weet dat ik het gewicht van de baby echt binnen de perken wil houden, dus frisdrank vanaf nu volledig laten staan(of light) zou volgens haar al veel verschil maken op het einde van de rit (drink nu dagelijks 2/3 glazen fris)

    Buik groeit ook lekker door :D
     
    rissie10 en Meisje89 vinden dit leuk.
  17. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Pregnancy brain... de foto’s vergeten hahaha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    caatje87, Meisje89 en Eerstewondertje vinden dit leuk.
  18. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Zoooo he wat een mooie buik!
     
  19. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Wooow! :p mooi hoor
     
  20. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Joh! Wacht eerst even af. iui, Icsi of ivf zijn ook nog een optie! Mocht het lukken dan draag je het zelf en hoef je niet jaren te wachten op een adoptie kindje.
    En hoeveel vrouwen zijn je al niet voor gegaan, zie @Yviev.
    Nu al aan adoptie denken gaat wel een beetje ver vind ik!
    Maar ja wie ben ik.. (momenteel een ongestelde doos) :$
     

Deel Deze Pagina